Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er plass ville jeg ventetJeg pleier bare å heise henne opp i sittende når hun er våken og d er forsåvidt go plass i bagen ennå. Jeg bare synes at sportsdelen ser kulere ut på sportsunderstelet enn bagenog bagen er jo varmest nå også.. Æsj får vel drøye litt til
![]()
Om det er plass ville jeg ventet
Bagen er endel lunere
Samme her. Gruer meg faktisk litt til å bytte og angrer bittelitt på at vi byttet fra Emmaljunga til Easywalker pga retningen på sittedelenSer ikke fpr meg å bytte på lenge enda jeg. Har god plass og ham har ikke begynt å reise seg for å kikke.
MOTNår barna skal sitte i sportsdelen, foretrekker dere å ha babyen mot dere eller fra dere?
HÆ? hvorfor?Jeg tenker også mot, men noen fortalte meg at det var best fra, men kan ikke forstå det, ikke enda i allefall.
HÆ? hvorfor?
Ungen får ikke skjermet seg så godt for inntrykk da...
Blir mye bæring her når bagen er for liten![]()
Ja, de vil sikkert se mer når de er større, men de ser da masse når de sitter mot trilleren og, synes jegHun mente de skulle få inntrykk, og få se mer...men tror det egner seg mer for større barn.
HeheheOrka ikke krangle med henne heller, hun er så påståelig og snakker så fort at man får knapt inn ett ord.
Fryktelig irriterende dame![]()
Ja, de vil sikkert se mer når de er større, men de ser da masse når de sitter mot trilleren og, synes jeg
Buhu, hvorfor solgte vi den gamle vognen??
Selv kunne jeg tenkt meg Babyjogger Citi mini til det formålet =) Kun vendt fra da, men du får lagt den helt flatt og den er latterlig enkel å slå sammenDet var dumt da, ikke sett den vognen dere har.
Vi må kjøpe reisetrille til sydenturen, noen gode tips der?