Sportsdelen?

Vi bytta for ca en måned siden. Det kommer helt an på hvor stor bagen er og om babyen vil opp og se. Her ble bagen for liten og hun vil opp og se litt av og til. Hun sover bedre i sportsdelen også. Noen bruker bag til babyen er 8 mnd så det et nok litt forskjellig.

Når bagen er for liten ;)
Hehe!
Vi lager store barn, tydeligvis.
Hadde stor emmaljunga med T og måtte bytte ved 5,5 måned. Nå har vi easywalker med 1 cm leger bag og det begynner å bli trangt :(
Men han ligger sjelden helt utstrakt så han skal få ligge der en stund enda!

Vi kan sette opp ryggen i bagdelen, så blir å bruke den ut vinteren :D Hun kan enda ligge utstrakt i den, men om den blir litt trang mot slutten av vinteren så gjør ikke det noe for hun ligger ikke utstrakt og sover uansett ;) Trekker alltid beina opp under seg som en liten frosk når hun sover :rolleyes:

Jeg pleier bare å heise henne opp i sittende når hun er våken og d er forsåvidt go plass i bagen ennå. Jeg bare synes at sportsdelen ser kulere ut på sportsunderstelet enn bagen :p og bagen er jo varmest nå også.. Æsj får vel drøye litt til :rolleyes:

Det blir nok til våren, god plass ennå i bagen:-)

Jeg pleier bare å heise henne opp i sittende når hun er våken og d er forsåvidt go plass i bagen ennå. Jeg bare synes at sportsdelen ser kulere ut på sportsunderstelet enn bagen :p og bagen er jo varmest nå også.. Æsj får vel drøye litt til :rolleyes:
Om det er plass ville jeg ventet :)
Bagen er endel lunere

Ser ikke fpr meg å bytte på lenge enda jeg. Har god plass og ham har ikke begynt å reise seg for å kikke.

Ser ikke fpr meg å bytte på lenge enda jeg. Har god plass og ham har ikke begynt å reise seg for å kikke.
Samme her. Gruer meg faktisk litt til å bytte og angrer bittelitt på at vi byttet fra Emmaljunga til Easywalker pga retningen på sittedelen :o

Når barna skal sitte i sportsdelen, foretrekker dere å ha babyen mot dere eller fra dere?

Jeg tenker også mot, men noen fortalte meg at det var best fra, men kan ikke forstå det, ikke enda i allefall.

Jeg tenker også mot, men noen fortalte meg at det var best fra, men kan ikke forstå det, ikke enda i allefall.
HÆ? hvorfor?
Ungen får ikke skjermet seg så godt for inntrykk da...
Blir mye bæring her når bagen er for liten :p

HÆ? hvorfor?
Ungen får ikke skjermet seg så godt for inntrykk da...
Blir mye bæring her når bagen er for liten :p

Hun mente de skulle få inntrykk, og få se mer...men tror det egner seg mer for større barn.

Hun mente de skulle få inntrykk, og få se mer...men tror det egner seg mer for større barn.
Ja, de vil sikkert se mer når de er større, men de ser da masse når de sitter mot trilleren og, synes jeg :D
Buhu, hvorfor solgte vi den gamle vognen??

Orka ikke krangle med henne heller, hun er så påståelig og snakker så fort at man får knapt inn ett ord.
Fryktelig irriterende dame :angry5

Ja, de vil sikkert se mer når de er større, men de ser da masse når de sitter mot trilleren og, synes jeg :D
Buhu, hvorfor solgte vi den gamle vognen??

Det var dumt da, ikke sett den vognen dere har.
Vi må kjøpe reisetrille til sydenturen, noen gode tips der?

Det var dumt da, ikke sett den vognen dere har.
Vi må kjøpe reisetrille til sydenturen, noen gode tips der?
Selv kunne jeg tenkt meg Babyjogger Citi mini til det formålet =) Kun vendt fra da, men du får lagt den helt flatt og den er latterlig enkel å slå sammen :D

Back
Topp