Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kan være det går over. Sover fint i senga liksom.Det har jeg ikke tenkt på engang. Verdt et forsøk ?
Min hadde 1 uke der hun tulla skikkelig med sovingen i vogna, sånn type 15 minutters hvil. Hun er nå tilbake til ca 1 times hvil, så kanskje det går over for din del og ?![]()
Ikke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]Har vurdert det samme her.
Hun sover aldri mer enn 30min lengre, og det er grusomt slitsomt å måtte bære henne hjem når turen er på over en time.
Makan til hyling hører vi aldri ellers.![]()
Ja kan tenke meg han ble liten der. Da er de liksom babyer igjen. Hadde den følelsen når vi prøvde større bilstolIkke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]
Han ble veldig liten oppi der [emoji14]
Ble bagen [emoji14]Ja kan tenke meg han ble liten der. Da er de liksom babyer igjen. Hadde den følelsen når vi prøvde større bilstol
Ikke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]
Han ble veldig liten oppi der [emoji14]
Haha, enig med deg. Tror heldigvis jeg kan bruke den en god stund til [emoji1]Muligens vi og tester sittedelen, gjorde det samme da di to eldste var 6 mnd. Så til sommeren kanskje ... men vognbagen er såå finere![]()
Har vurdert det samme her.
Hun sover aldri mer enn 30min lengre, og det er grusomt slitsomt å måtte bære henne hjem når turen er på over en time.
Makan til hyling hører vi aldri ellers.![]()
Savner muligheten til å dytte inn smokken når de skriker som verst ja..Samme her[emoji17] Tenkte jeg var alene[emoji848] Uten smokk gjør saken mye verre[emoji17]
Savner muligheten til å dytte inn smokken når de skriker som verst ja..
Hvorfor det ?Ble bagen [emoji14]
Følte meg uansvarlig som la han oppi der [emoji14]
Nå har han snart sovet i to timer. Ligger med vanlige klær, lue og helseteppe. Fulll lufting.. så han har nok vært litt varm tenker jeg.
varmen kan jo ha noe å si
Jeg kan trøste med at når lillegutt hyler, så nytter ikke smokk her heller (og han tar den til vanlig)Savner muligheten til å dytte inn smokken når de skriker som verst ja..
Jeg kan trøste med at når lillegutt hyler, så nytter ikke smokk her heller (og han tar den til vanlig)![]()
Samme her[emoji17] Tenkte jeg var alene[emoji848] Uten smokk gjør saken mye verre[emoji17]