Sportsdel

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Baby har gått fra å sove hele trilleturen til kun sove 20 min av 60.. Vurderer å prøve sportsdelen. I liggende stilling selvfølgelig. Noen som har gjort det? Med hell?
 
Det har jeg ikke tenkt på engang. Verdt et forsøk ?
Min hadde 1 uke der hun tulla skikkelig med sovingen i vogna, sånn type 15 minutters hvil. Hun er nå tilbake til ca 1 times hvil, så kanskje det går over for din del og ? :happy:
 
Det har jeg ikke tenkt på engang. Verdt et forsøk ?
Min hadde 1 uke der hun tulla skikkelig med sovingen i vogna, sånn type 15 minutters hvil. Hun er nå tilbake til ca 1 times hvil, så kanskje det går over for din del og ? :happy:
Kan være det går over. Sover fint i senga liksom.
Er som regel supertrøtt når vi skal gå, sover med en gang. Og våkner etter 20 min, og ligger å prater og styrer på til vi er hjemme
Og da er han trøtt og sur når vi kommer hjem. [emoji14]
 
Har vurdert det samme her.
Hun sover aldri mer enn 30min lengre, og det er grusomt slitsomt å måtte bære henne hjem når turen er på over en time.
Makan til hyling hører vi aldri ellers. :wideyed:
 
Har vurdert det samme her.
Hun sover aldri mer enn 30min lengre, og det er grusomt slitsomt å måtte bære henne hjem når turen er på over en time.
Makan til hyling hører vi aldri ellers. :wideyed:
Ikke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]

Han ble veldig liten oppi der [emoji14]
 
Ikke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]

Han ble veldig liten oppi der [emoji14]
Ja kan tenke meg han ble liten der. Da er de liksom babyer igjen. Hadde den følelsen når vi prøvde større bilstol
 
Ja kan tenke meg han ble liten der. Da er de liksom babyer igjen. Hadde den følelsen når vi prøvde større bilstol
Ble bagen [emoji14]
Følte meg uansvarlig som la han oppi der [emoji14]
Nå har han snart sovet i to timer. Ligger med vanlige klær, lue og helseteppe. Fulll lufting.. så han har nok vært litt varm tenker jeg.
 
Jeg bytta til sportsdelen nettopp. Han ble så utålmodig da han var uthvilt i bagen. Nå sitter han halvveis opp. Fungerer kjempebra :)
 
Ikke sant. Nå har jeg montert den og tenker å ta den på en tur nå snart [emoji14]

Han ble veldig liten oppi der [emoji14]

Pratet med fysio om dette tidligere i dag.
Hun syntes det var litt for tidlig å bytte til sittedel nå.
Men om den kunne legges litt bakover og i hvertfall helt ned med en gang hun så trøtt ut, så gikk det nok greit.
Så da tester nok vi også sittedelen snart :)
 
Muligens vi og tester sittedelen, gjorde det samme da di to eldste var 6 mnd. Så til sommeren kanskje ... men vognbagen er såå finere :yuck:
 
Vi kommer til å bytte til sportsdelen før vi skal på tur i begynnelsen av juni :)
 
Har vurdert det samme her.
Hun sover aldri mer enn 30min lengre, og det er grusomt slitsomt å måtte bære henne hjem når turen er på over en time.
Makan til hyling hører vi aldri ellers. :wideyed:

Samme her[emoji17] Tenkte jeg var alene[emoji848] Uten smokk gjør saken mye verre[emoji17]
 
Ble bagen [emoji14]
Følte meg uansvarlig som la han oppi der [emoji14]
Nå har han snart sovet i to timer. Ligger med vanlige klær, lue og helseteppe. Fulll lufting.. så han har nok vært litt varm tenker jeg.
Hvorfor det ?
Hvordan reagerte han ? :happy: varmen kan jo ha noe å si:angelic:
 
Back
Topp