Sportsdel

L

Lykkesrus

Guest
Har noen av dere startet å bruke sportsdelen? Når har dere evt tenkt til å starte tror dere?
Ettersom den andre vogna ble ødelagt, måtte jeg ta i bruk sportsdelen jeg hadde stående.. Men lurte på om jeg skulle kjøpe liggedel til den, føler hun er litt liten enda:S hun så så liten ut i sportsdelen:p


Så tenkte jeg også det er greit å skaffe seg liggedel som er stor nok til hun begynner i barnehagen, de må jo ha noe å sove i har jeg hørt.. noen som har litt erfaring på dette området? Må de ha egen vogn stående der for å sove?
 
Tenkte og begynne om en måneds tid.. Bagen til city cross begynner å bli ganske liten! Tenkte å kjøpe en reisetrille nå, tilbud på babyshop! Når han begynner i bhg kan CC stå der så han kan sove i sportsvogndelen, også bruker vi reisetrilla hvis vi må noe på ettermiddagene... og så ta med city crossen hjem i helgene. Man må ikke ha ekstra vogn i bhg, men greit å slippe og laste inn og ut av bilen hver dag kanskje?
 
du sier noe der ja;) Tenkte sittedel er sittedel jeg nå vettu.. går jo an å legge den ned.. Så da trenger man vel ikke å kjøpe liggedel allikevel:p

Veldig greit å slippe og ta med vogna hver dag ja! Det blir man lei av etterhvert ....
 
Vil bruke bagen lengst mulig, men den begynne vel snart å bli litt liten ser det ut til, så kanskje vi bytter til sportsdel om en mnd tid?
Fra tidligere har eg ei sportsvogn, denne har eg hatt i barnehagen. Men har i barnehagen har dei nokre sovevogner sjølve, so greit å høre med barnehagen først, før du evt invisterer i ei sjølv...
 
Jeg vil også bruke bagen så lenge som mulig, men snuppa begynner å bli så nysgjerrig at det spørs om hun ikke må opp og sitte litt snart ; p
 
Jeg vil også bruke bagen så lenge som mulig, men snuppa begynner å bli så nysgjerrig at det spørs om hun ikke må opp og sitte litt snart ; p
Her også er han begynt å bli nysgjerrig, so når han er våken og ikkje skal sove når vi er på tur, har eg lagt ei lita pute under ryggen, so han kjem bitte litt lengre opp og får sjå litt
 
Vesla synes det var veldig spennende å sitte i sportsdelen...Sitter bare å ser seg rundt, så virker som om hun koser seg i den.. men synes hun ser så litta ut i den:p
 
Sånn mentalt sett så kan det nok hende at de begynner å bli klare for å sitte i sportsdelen, men fysisk sett tror jeg kanskje ikke de er det altså :S Vanskelig dette her.
 
Vi bruker sportsdelen på vognen nå. Helst helt nedslått. Måtte bytte fordi vognposen ikke fikk plass oppi bagen sammen med mini, og vi skulle på hyttetur i flere minusgrader. Funket så greit den helgen at jeg aldri byttet tilbake. Bagen står i stuen, og blir brukt som dagseng foreløpig.
 
Smart! Tror det blir det på oss og snart, skinnposen er for tykk oppi baggen... Kjempetrangt! Hvordan vogn har du mammaspire?
 
Er så redd for ryggen dems jeg.. de sier jo helst at de ikke skal sitte i dvs stoler og sånt for mye hvis de ikke klarer å sett seg opp selv.. så her har vi lagt ned ryggen på sportsdeleb så langt det går an.
 
Vi har en emmaljunga edge duo. Ikke akkuratt den letteste vognen i verden å løfte inn og ut av bilen. Men på sikt blir den stående i bhg, og erfaringen min tilsier at det er en god sovevogn der. Jeg trenger ikke ta den med hjem utenom når vi trenger den i helgene. (Lang jobbvei, så vi trenger den definitivt ikke i ukedagene tror jeg). Dere andre da. Hvilke vogner har dere?
 
Edgen er jo kjempestor i forhold til for eksempel city crossen som vi har. Allikevel fikk dere ikke plass til posen i bagen?
 
har teutonia s3 nå..hadde tidligere city crossen.. og var ikke noe problem med vinterpose for våres del:)
 
Vi har stor pose også da. Odenwalder dunpose. Virket bare veldig trangt, han gav beskjed om at det var ubehagelig nesten med en gang jeg la han nedi. Brukte dyne en periode, noe som var bedre. Men likte bedre å bruke posen, da vet jeg hvor mye han må ha på seg.
 
Back
Topp