Sportsdel på vogna?

Selmaen

Glad i forumet
Noen som har byttet til sportsdelen på vogna enda? Vi har ikke byttet enda da hun ikke sitter bra nok, men om hun våkner på tur før vi er hjemme igjen, virker hun veldig nysgjerrig:p husker jeg byttet da storebroren var 7 måneder. Er ikke alt for mange cm igjen i bagen nå :eek:

Vi bruker bagen enda selv om mini sitter bra nok. Vår jente er så lita at vi har masse å gå på før bagen er for stor, men merker at hun ikke trives med å ligge lenger. Vi kan heve ryggen i bagen litt så har gjort det et par ganger, men hun begynner å bli såpass mobil at hun må være under oppsyn så hun ikke kravler ut. Så blir vel sportsdel om ikke så lenge :)

Vi bruker også bagen ennå. Lillemann sitter ikke så bra alene ennå. Men merker at han ikke vil ligge i vogna når han er våken, da vil han opp og se :-)

Bruker bagen enda. Vurderer sittedelen etterhvert. Men tror jeg skal vente litt til. Siden lillegutt sitter ikke sånn superbra enda.

Bruker bagen en stund til, god plass for vår del. Men hun vil bare ligge der når hun sover ellers må hun opp og se. Bruker mest bæresele.

Bruker bagen lengst mulig. Ikke noe tegn til å sette seg opp ennå.

Her har vi byttet litt frem og tilbake i det siste. Lillemann vil helst sitte og se ut når han er våken, og stortrives i sportsdelen :-) Blir 6 mnd om en uke.

Last edited:
Vi har byttet til sportsdelen i forrige uke. Posen er 68 cm og stanget hodet hvis jeg gikk i nedoverbakke... Han syns det er bare stas. Er 5 + 1 uke i dag

En stund siden denne tråden ble laget, så jeg lurer på: Bruker dere bag ennå, eller har dere byttet til sportsdel nå?

Lillegutt er straks 7 mnd, og vi bruker fortsatt bag, men det begynner å bli trangt. Og så liker han ikke å ligge så lenge når han er våken, ser jo ingenting. Så jeg tenker å bytte over til sportsdel nå. :-)

En stund siden denne tråden ble laget, så jeg lurer på: Bruker dere bag ennå, eller har dere byttet til sportsdel nå?

Lillegutt er straks 7 mnd, og vi bruker fortsatt bag, men det begynner å bli trangt. Og så liker han ikke å ligge så lenge når han er våken, ser jo ingenting. Så jeg tenker å bytte over til sportsdel nå. :-)

Vi har nettopp byttet til sportsdel, og gått fra fleecepose til skinnpose. Plutselig kom vinterkulden!
Min blir 8 måneder om en uke.

Vi har akkurat byttet :) hun har fortsatt god plass, men når vognposen måtte frem nå så ble det for trangt :)

Vi byttet da mini var ca 6 måneder (snart 2 måneder siden). Jenta mi er så lita at vi kunne sikkert brukt bagen til hun er et år, men det ble akutt håpløst å trille. Etter at vi byttet og hun fikk sitte og se ble trilling en drøm! :)

Vi satt på den i dag, 7 og en halv mnd. Tur gikk mye lettere nå ja, hun storkoste seg. Hørte ikke en lyd på et par timer :D

Vi bruker fremdeles bag. Setter opp ryggen på den så hun kan sitte når hun er våken, hun er fornøyd med det. Venter så lenge son mulig med å bytte, da bagen er litt lunere enn sportsdelen :)

Bytta for en stund siden.
Syns ryggen i sportsdelen er kjekk for det er liksom bare helling og ikke rett opp ned.

:-)

Back
Topp