spooky..

Pogues

Betatt av forumet
Jenta mi la nettopp begge hendene sine nederst på magen min og sa "BABY, du har baby i magen."
Hun gjorde noe lignende for noen dager siden.
Blir nesten litt skremt for jeg har ikke sagt noe til henne...

Oi!! Er utrolig hva de små merker!!
Hvor gammel er jenta di?[:)]

ORIGINAL: knotiknoM

Oi!! Er utrolig hva de små merker!!
Hvor gammel er jenta di?[:)]

Hun blir snart 3 år.

dere har ikke snakket litt høyt om det, og ho har hørt det?

men disse barna merker nok mer enn det vi tror de gjør[;)]

sønnen til en venninne av meg gjorde akkurat det samme [:D]

ORIGINAL: langlifrøken

dere har ikke snakket litt høyt om det, og ho har hørt det?

men disse barna merker nok mer enn det vi tror de gjør[;)]

Tror ikke det. Har vært veldig forsiktig med det for jeg ville ikke hun skulle vite det enda. Men det kan kanskje ha skjedd.

creepy..... hva unger fanger opp sier bare jeg... [:-]

[;)][;)]
hehe, så herlig! Og barn fanger opp masse, de er fremdeles veldig åpne, så det er ikke sikkert at hun har hørt dere snakke om det. Har hørt så mange historier om akkurat det, så jeg kan ikke tro at alt er tilfeldig heller[:D][:D]

Tenkte at neste gang hun sier det skal jeg spør om det er gutt eller jente. hehe [:)]

Det samme har skjedd med snuppa vår! [:)] Hun satt faktisk og sang at mamma har baby i magen.. [:D] Mulig hun har snappet opp noe da!

ORIGINAL: Pogues

Tenkte at neste gang hun sier det skal jeg spør om det er gutt eller jente. hehe [:)]

hehe, ja gjør det[:D][:D]

Hun gjorde det igjen idag. Da spurte jeg om det var gutt eller jente. Hun svarte: "gutt" så sa jeg "er det en gutt?" så sa hun "nei, det er ei jente"

Eller så ønsker hun seg bare veldig en liten bror eller søster[;)] Niesa mi fortalte alle i barnehagen at søstra mi var gravid og at ho skulle få en lillebror. Det skjedde ikke før 2 år senere[8D]

Jeg tror jeg hadde bekreftet overfor henne at det var baby magen jeg[:)]
Barn er født med en GOD magefølelse.... og om man ikke bygger under den mister de den gjerne og slutter å tro hva de tror og føler. Tror gjerne barn har litt flere sanser enn vi voksne... men de blir liksom viska ut med åra.

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg tror jeg hadde bekreftet overfor henne at det var baby magen jeg[:)]
Barn er født med en GOD magefølelse.... og om man ikke bygger under den mister de den gjerne og slutter å tro hva de tror og føler. Tror gjerne barn har litt flere sanser enn vi voksne... men de blir liksom viska ut med åra.

Ja, jeg har veldig lyst å gjøre det nå.

Så herlig... Dette var en fin begynnelse på et fint søskenskap

Back
Topp