Spontanabort

Kineblomst

Gift med forumet
Hei!
Jeg har desverre vært i en kjedelig situasjon, min kjærste og jeg skulle på ultralyd i uke 11, for å bare se at det var som det skulle. Men til vår store skuffelse var det desverre ikke noe der. Jeg har blitt gravid, men prosessen stoppet med en gang.
Så det eneste som var der var en liten slimsekk på to cm, med fostervann i..
Var på sykehuset for å sjekke, og se hva de skulle gjøre.
De foretar nesten ikke utskrapning mere, så jeg fikk en tablett som som skulle sette i gang en blødning.
Denne tabletten er og brukt til medisinsk abort.
Så jeg tok da denne, og blødningen kom dagen etterpå.. Beklager ekle detaljer, men så kom da blod og ekle klumper. Sånn som kommer etter du har født og. Så i  går virket det som blødningen stoppet, men i dag startet det virkelig igjen. Sitter stort sett på do.. Med kraftige mens-smerter og ennå mere klumper... Noen som har vært borti dette og hvor mange dager er det normalt å blø liksom... huff, er lei nå [:(]

Huff[:(] Håper noen her kan hjelpe deg! God bedring uansett! Klem

Dytter litt!

Uff så leit!!

Har ikke erfaring selv, men har lest at det er som ved en kraftig menstruasjon. Ved menstruasjon så er det slimhinnen i livmora som kommer ut som blødning- sammen med noe levra blod. Ved abort så vil denne slimhinna være noe tykkere og når den blir skilt ut så vil det som regel være en kraftigere menstruasjon.

Så ville tro det varer litt lenger enn en vanlig menstruasjon? Kanskje noen med erfaring kan hjelpe deg mer.

Håper du snart får en ny spire- trist å miste[&o]

ORIGINAL: siw_82

Huff[:(] Håper noen her kan hjelpe deg! God bedring uansett! Klem

Dytter litt!

har liksom ikke hatt vondt før i dag, og det er dag tre, og blødningen er batraktelig mere enn de første dagene... hmmm

Oj så trist...!![&o] Har selv hatt 2 spontanaborter og det er ikke noe ålreit.Har sluppet utskraping begge gangene,det har gått av seg selv men det har tatt litt tid.Første gangen holdt det på i 3 uker med bødninger som avtok og tok seg opp igjen,nå sist blødde jeg i nesten 2 uker.Smertene avtok etter 2-3 dager,det er nesten som rier som skal støte fosteret og livmora ut av kroppen.

Sender deg en trøsteklem og håper at det går fort og lykke til videre![:)]

og rier er noe herk... ;)

ORIGINAL: Vero_

Huff da![:(]
Har ikke vært borti det selv.
Ville bare sende deg en trøsteklem...
Håper dere får det til snart igjen...[:)]

Back
Topp