Spontanabort

Alt går fint med meg selv om jeg tror (99,9% sikker) det er SA. Jeg tok digital test og den var gått ned til 1-2. skal uansett til legen om en uke.
Så fint å se at flere opplever å bli gravid igjen så kjapt :Heartred Jeg tar med meg det positive og det er at jeg kan hvertfall bli gravid og at kroppen støter ut det som ikke er riktig, og at det var fint at det skjedde så tidlig som i uke 6 istedenfor seinere når jeg gjerne hadde fått sterkere tilknytning :love2 Dette var min første graviditet, og jeg gikk å tenkte «tenk hvis det går» istedenfor «tenk hvis det ikke går». Så jeg var egentlig forberedt. Håper det går fint med alle dere! :Heartred
Forhåpentligvis kommer jeg bare et par mnd seinere enn dere ;)
Så fin instilling du har :Heartred Ta vare på deg sjølv, så krysser eg fingrane for at neste spire sitter snart og klamrer seg fast til termin :Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred

Så fint å gå du livstegn fra deg :Heartred ta vare på deg selv, og sjekk ut om testene ikke blir negative igjen da.. Og gi oss et pip når det blir gravid igjen :Heartred Har tenkt på deg!

Håper det går bra med deg! Jeg mistet i uke 5 eller 6 etter å ha prøvd å bli gravid i 10 måneder. Jeg trøstet meg med at de fleste blir gravid igjen ganske kjapt og måneden etter ble jeg gravid igjen! Nå sitter jeg her med jenta mi på 14 måneder!

Back
Topp