Spontanabort?

• Trådstarter Trådstarter Gjesther
  • Opprettet Opprettet
G

Gjesther

Guest
Hei :)

Må bare spørre her.. Før jul tror jeg at jeg hadde en spontanabort. Det vil si at jeg hadde mange tegn på graviditet, og det som gjorde meg mest mistenksom var at jeg fikk veldig ømme bryster som endret form, ble fastere og tyngre. Tok noen tidlige tester som alle var negative og pga skuffelsen og uvitenheten bestemte jeg meg for å ikke teste igjen før jeg visste om menstruasjonen uteble. Den kom 2 dager for sent og var som vanlig, altså kraftig, i tillegg hadde jeg veldig sterke menssmerter.

Tenkte ikke mer over det da enn at jeg i alle fall ikke var gravid. Har hatt mensen etter det også. Det jeg lurer på er; dersom jeg hadde en spontanabort, ville ikke brystene gå tilbake til vanlig form og størrelse nå? De har vokst ennå mer og jeg må kjøpe ny bh i en str større, for det er vondt å bruke den jeg har fordi den er for stram rundt ryggen og brystene "detter ut". Har heller ikke lagt på meg i denne perioden.
Evt er det andre som har opplevd at brystene plutselig har forandret seg sånn uten at der har hatt noe med graviditet å gjøre? Er i midten av 20-årene.. Synes det er veldig rart i og med at jeg aldri har hatt særlig ømme bryster og nå når jeg skal ha mensen blir de plutselig veldig ømme.

Har du testet noe mer da?

Ville gått til legen og tatt en HCG prøve. Det kan vet være hormonene i kroppen som tuller også. Lykke til:)

Har ikke testet mer nei.. Har jo hatt to kraftige menstruasjoner, så tror ikke det er mulig at jeg er gravid (?)

Har lest at som gravid har man ikke blødninger, men kan spotte..

Tok en graviditetstest i dag tidlig og den var negativ.

Lurer fortsatt på om noen her har hatt tidlig spontanabort og om endringer i bryst har gått tilbake etterpå?
Eller om de bare har utviklet seg litt mer? Litt sent? :P

Back
Topp