Spontanabort

Uff så trasig situasjon:( Men synes ikke du skal gi opp håpet ut fra det du skriver, virker fortsatt som om det er gode sjanser. Da jeg mistet 7+0 nylig (sv.skapet gått til grunne mye tidligere) hadde jeg en god del smerter, tror det er vanlig. Krysser fingre og tær og heier på deg, dette kan gå veldig bra:)

Uff så trasig situasjon:( Men synes ikke du skal gi opp håpet ut fra det du skriver, virker fortsatt som om det er gode sjanser. Da jeg mistet 7+0 nylig (sv.skapet gått til grunne mye tidligere) hadde jeg en god del smerter, tror det er vanlig. Krysser fingre og tær og heier på deg, dette kan gå veldig bra:)

Jeg har et øøøørlite håp. Men prøver å være realistisk. Hadde masse smerter da jeg hadde den kjemiske som gikk til grunne 4+5 sist.

Forventet ikke å få 3+ på testen i dag, men får ta en ny til uka.

Åh. Skulle gjerne hatt en krystallkule :-)

Altfor nervepirrende!

Har ingen smerter, hadde ikke det under blødningen i går heller. Og nå blør jeg ingenting. Griper vel etter halmstrå, men det er vel bare å vente å se.

Jeg har håp:happy119. Trodde alltid sa var med smerter jeg:rolleyes:. Jeg har bare hatt MA så det kan vel ikke sammenlignes, men hører at man har mensensmerter ved SA.
Nå krysser jeg fingre, tær og det som er:).

Sender dere gode tanker og lykkeønskninger!! Hååper dette går bra<3

Krysser alt jeg har for at det går bra for dere <3

Huff så trist og vondt! Håper og krysser fingrene for at det går bra på tross av blødningen!

Så trist :( har ei venninne som har prøvd i 4 år nå og som endelig har blitt gravid:) skjønner at det føles urettferdig for det er det:( dere må prøve mere:) det blir sikkert tilslutt:)

*

Back
Topp