Spontanabort?

Tiemi

Flørter med forumet
Tidlig søndag (uke 5+1) begynte jeg dessverre å blø. Blødningen er ikke kraftig, ingen store klumper og ingen smerter. Den har vært konstant i 2 døgn nå og blør enda.. Minner veldig om en vanlig mens, men slimete..

Var hos legen i går, han mente ganske enkelt at det var en spontanabort og at vi måtte se ann. Ny time i dag, da tok vi blodprøve for å måle hcg og skal måle igjen på fredag. Har også fått henvisning til gynekolog.

Noen som har erfart samme type blødning og var det da en spontanabort? Vet det er normalt å ha blødninger i svangerskapet, men er det normalt å blø konstant i 2 døgn?

Er jo noen som opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Men vil tro at når det er så mye, og så tidlig i svangerskapet at det er en spontanabort. Ønsker deg lykke til, og håper at det er en liten der som klamrer seg fast :)

Er jo de som blør mye i svangerskapet, spesielt så tidlig. Men vanskelig å si om det er en annen årsak enn spontanabort.. Masse lykke til:) krysser fingrene for deg:)

Vet om noen som hadde normal mens under svangerskapet, uten at det var noe alvorlig.
Men bra at du blir fulgt opp og undersøkt.

Vet om flere som har hatt både blødninger og vanlig menstruasjon i svangerskapet uten at det har vært noe galt, men vanskelig å si hvordan det er i din situasjon. Håper for all del at det ikke er en spontanabort og at den lille fortsatt klamrer seg fast! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til <3

Jeg hadde mye blødninger i mine sv.skap og det gikk helt fint. Med mellomste blødde jeg kraftig i over 2 uker.
Har hatt en sa også, men da hadde jeg smerter i tillegg til blødnigene!
Masse lykke til, krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :)

Noen blør en del og alt går bra, må nok bare vente på svar fra legen om hcg stiger eller synker. Lykke til! :)

Dette er helt umulig å svare på, bare HCG-prøvene kan gi deg riktig svar desverre :(
Sender en liten klem, for jeg vet akkurat hvordan du har det, og vil så gjerne finne et lyspunkt i alt det mørke :(

Jeg kan si at jeg har opplevd SA i uke 6. Den var som en vanlig mens, kanskje pittelitt mer kramper, men så skal det sies at jeg nesten ikke har menssmerter til vanlig så...
Og jeg har opplevd menslignende blødninger i graviditet som gikk bra.

Tror jeg sier bare lykke til, og håper tiden frem mot et svar ikke blir ulidelig lang! Ta vare på deg selv! :)

Back
Topp