Spontanabort...

Koneogmor

Glad i forumet
Jeg er nå ganske sikker på at jeg holder på å miste. Begynte i går med litt brun utflod. I dag har jeg begynt å blø, og fått mer og mer menssmerter utover dagen. Men jeg blør ganske lite. Dere som har opplevd dette en gang før, hvordan har det vært da? Jeg venter på at jeg skal begynne å blø skikkelig. Må vel ringe til lege i morgen.
Dette kom ikke uventet, har hatt en dårlig følelse hele veien. Har hatt så lite symptom i forhold til de andre svangerskapene.

legen kan ikke gjøre noe fra eller til.men om blødninger avtar så kan en ul vise om blødningen var uskyldig.jeg har på mine to siste i uke 6 og 4+5 ikke hatt så mye smerter eller blødninger.men menssmerter og kun blødd ved toalett besøk i beg.ikke noe merkbare klumper..det spørs hvor langt man er på vei.men lite symptomer trenger ikke bety abort:) håper det går bra:) mange blør mye i starten,likevel alt bra:)men smerter og blod er dårlig kombi:(

Jeg er 9+3 uker. Er nok ganske sikker på at det har gått galt. Har litt smerter konstant, også kommer det noen tak innimellom. Likt som menssmerter, men i grunnen litt mer enn det jeg pleier å ha. Orker ikke ringe i kveld, er jo som du sier over at legen ikke kan gjøre noe fra eller til.
Har mistet en gang før, men det var veldig tidlig, da var det bare litt blod.

Jeg fikk en blødning på torsdag kveld i forrige uke (friskt blod) var da 9+6 uker, hadde mens smerter også. Tenkte og var sikker på at dette var over. Ringte til legevakta og fikk etter at jeg ikke gav meg komme inn og legen tok ultralyd og så liv i den lille spiren. Hatt brun utflod i dagene etterpå, første dagen i dag uten. Hatt menssmerter i tillegg.

Bestilt ny time til privat ultralyd som jeg skal til i morgen kl 11. Vil ha en bekreftelse fra gynekologen fra hvor blodet kommer ifra så jeg slipper å engste meg evnt unødvendig.

Masse lykke til.

Jeg fikk en blødning på torsdag kveld i forrige uke (friskt blod) var da 9+6 uker, hadde mens smerter også. Tenkte og var sikker på at dette var over. Ringte til legevakta og fikk etter at jeg ikke gav meg komme inn og legen tok ultralyd og så liv i den lille spiren. Hatt brun utflod i dagene etterpå, første dagen i dag uten. Hatt menssmerter i tillegg.

Bestilt ny time til privat ultralyd som jeg skal til i morgen kl 11. Vil ha en bekreftelse fra gynekologen fra hvor blodet kommer ifra så jeg slipper å engste meg evnt unødvendig.

Masse lykke til.
Godt å høre noen slike historier også. Har du barn fra før? Jeg har ikke hatt det slik med noen av de andre, er derfor jeg tenker det verste.

Har gått gravid før 4 ganger(har 4 barn) og aldri sett noe blod før noen av gangene tidligere. Derfor når jeg så blodet så tenkte jeg det verste da jeg aldri før har opplevd.
Blødd en gang tidligere og da viste det seg å være MA, så var det jeg tenkte nå også. Men heldigvis var det liv og i dag har jeg som sagt ikke sett noe blod.
Håper det beste for deg også.

Skal til legen 11.30. Blør fortsatt, men ennå ikke vært mye. Har også litt menssmerter, men ikke like mye som i går. Alle gravidsymptom er borte, så jeg regner ikke med at det blir noe positivt ut av legebesøket.

Uff :( håper du tar feil og at du kommer tilbake med en god nyhet! Lykke til! Krysser alt jeg har♡

Uff :( håper du tar feil og at du kommer tilbake med en god nyhet! Lykke til! Krysser alt jeg har♡
Takk for det! Det er veldig kjipt, men jeg har liksom vært forberedt. Tror også jeg hadde tatt det mye tyngre om vi hatt slitt med å få barn.
Mannen er borte denne uken, så blir stress hvis jeg må på sykehuset. Har tre andre barn jeg må hente og levere.

Håper det går bra med deg - lykke til om litt! Krysser det jeg har...
:)

Takk! Går greit, litt sliten og har mest lyst til å ligge på sofaen. Også er jeg hjemme alene med de tre andre, så er bare bare å slappe av.
Håper du kan få litt hjelp fra andre i familien eller noen venner fram til mannen er hjemme igjen...? Er ikke kjekt å være alene i en sånn situasjon. :(

Huff det var trist! Håper du får litt hjelp med barna til mannen er tilbake! Trøsteklem

Back
Topp