spontanabort uten smerter...

Kom i dag plutselig en blødning, friskt blod. Var ikke så mye, andre gang på toalettet var det bare litt friskt og litt brunlig. Ikke hatt noe smerter, har ikke smerter nå heller. Men kjenner stadig etter om det er noe smerter.
Legevakten mente jeg skulle vente til det ble mer blod med smerter. Nå sitter jeg å venter på at fastlegen skal ringe meg opp igjen..
Sitter stille på badet å gråter litt for meg selv i stor bekymring mens jeg venter på å bli oppringt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kom i dag plutselig en blødning, friskt blod. Var ikke så mye, andre gang på toalettet var det bare litt friskt og litt brunlig. Ikke hatt noe smerter, har ikke smerter nå heller. Men kjenner stadig etter om det er noe smerter.
Legevakten mente jeg skulle vente til det ble mer blod med smerter. Nå sitter jeg å venter på at fastlegen skal ringe meg opp igjen..
Sitter stille på badet å gråter litt for meg selv i stor bekymring mens jeg venter på å bli oppringt..

Håper det bare er uskyldig!! Krysser fingrene for deg:)

♡02.03.2015♡

Fikk ø-hjelp time på gyn poliklinikken så nå sitter jeg her å venter. Håper virkelig det bare var til skremsel og at alt er bra

Tilbake fra gyn og heldigvis med positivt tilbakemelding. Babyen var fortsatt der og hadde vokst slik den skulle og hjertet banket som det skulle. Kunne ikke si hvorfor jeg blødde, men at det kom vertfall ikke fra livmor så det var inne fare for SA.

Så bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tilbake fra gyn og heldigvis med positivt tilbakemelding. Babyen var fortsatt der og hadde vokst slik den skulle og hjertet banket som det skulle. Kunne ikke si hvorfor jeg blødde, men at det kom vertfall ikke fra livmor så det var inne fare for SA.

Bli sp glad fot å høre at det går bra med noen også :)
Har vel tatt meg ut av lista selv, da jeg er temmelig sikker på at min blødning ikke er så uskyldig, og har fått time på gyn pol i morgen for å få det bekreftet. Kjenner jeg gruer meg til å se den tomme magen min :/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg var veldig redd og bekymret, så glad jeg fikk sjekket det så raskt og lykkelig over at det var en liten uskyldig blødning. Var ikke en stor blødning. Så håper det blir med denne gangen og at jeg kan fortsette svangerskapet uten noe mer store bekymringer. Fortsatt sitter bekymring og engstelse igjen, var et støkk i dag. Men håper det går over etterhvert som babyen vokser.

Håper virkelig du får en positiv opplevelse i morgen og at blødninger er uskyldig..

Back
Topp