spontanabort uten smerter...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Lurer på om noen har opplevd dette?
Har på følelsen av at jeg mister... :(

Har ikke hatt noen som helst smerter, men jeg har blødd en del friskt blod siden ca kl. 15.00
I går kveld hadde jeg litt brun utflod, men dette ga seg iløpet av natta.

Har ikke hatt noe særlig med sympotomer på graviditeten, så er jo vanskelig å si iforhold til å miste dem også :/

Vel, j hadde ikke spesielt med smerter. J har hørt de som har blitt lagt inn pga smerter, så j ble overrasket da j kun hadde murringer og etterhvert svake menssmerter.
I begynnelsen kjente j ikke stort, litt øm i korsryggen. Fikk vondt etterhvert som blødninger tok seg opp.

Vi får håpe d er uskyldig blødning du har.
Er du langt på vei?

9+6 i dag.
Hvor lang tid tok det før du fikk vondt da?
Blør litt mindre, men ikke lite nok til at jeg føler meg trygg :/
Har vært sliten i korsryggen, men det er også et problem jeg har hatt i mange år som har med helt andre ting å gjøre...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Dersom man mister tidlig vil man ikke nødvendigvis ha mer smerter enn ved en vanlig mens.
Det at du er 9+6 er kanskje litt sent for å ikke ha smerter dersom du ikke egentlig har hatt en MA, og kroppen først rydder opp nå...

Håper det er en uskyldig blødning

J spotta litt lyst et par dager og så ble mer og mer ila et par dager til. Da j fikk ul, bekreftet gyn at d var en fullstendig abort.
Min skjedde uke 11+3. Utrolig vondt!

J håper dette ikke er tilfelle for deg. Du bør kontakte fastlegen din og få henvisning til ul uansett. Enten få d bekreftet at alt er bra, om ikke er d viktig å få klarhet i om at kommer ut sånn at du ikke får infeksjoner.

J krysser fingrene for deg! Lykke til!

Jeg har hatt to SA, uten smerter. Kanskje litt murring i magen, men det var veldig lite...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har hatt to SA, uten smerter. Kanskje litt murring i magen, men det var veldig lite...

Sent from my iPad using BV Forum
Hvor mye blødde du da?
Det er såpass mye at man skjønner at man aborterer eller?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, hvor mye er det vanlig å blø egentlig? Noen som vet? :)

sentralisert legevaktnr. suger :/ Er umulig å få noe svar :(

Snakket nettopp legevakta nå, og fikk beskjed om at det ikke var mye de kunne gjøre.
Og at jeg skulle ringe tilbake om det blør enda mer, jeg blir svimmel eller får smerter.
Hun sa jeg burde kontakte fastlege på mandag for å få sjekket hcg, og at UL ikke var noe de gjorde på legevakten. Ihvertfall ikke så tidlig i svangerskapet.

Så jeg må vel bare slite meg gjennom helgen :(

Snakket nettopp legevakta nå, og fikk beskjed om at det ikke var mye de kunne gjøre.
Og at jeg skulle ringe tilbake om det blør enda mer, jeg blir svimmel eller får smerter.
Hun sa jeg burde kontakte fastlege på mandag for å få sjekket hcg, og at UL ikke var noe de gjorde på legevakten. Ihvertfall ikke så tidlig i svangerskapet.

What? Jeg var bare 7+2

♡02.03.2015♡

Det var veldig kjedelig da, opererer ulikt da for svigerinna mi var inn i uke 8 pga blødninger og fikk UL for å sjekke..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Det var veldig kjedelig da, opererer ulikt da for svigerinna mi var inn i uke 8 pga blødninger og fikk UL for å sjekke..

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Er nok veldig forskjellig rundt omkring ja.
Har ikke den beste erfaringen med legevakta her fra før av heller da,
men hun jeg snakket med på tlf var ihvertfall hyggelig og forståelsesfull :)

Prøver å finne ut om det er noen steder rundt omkring her det går an å få ul, men volvat har få ledige timer ihvertfall..
Får teste tålmodigheten min :)

Hvor bor du da? Huff synes det er så trist med alle disse blødningene. Trodde ikke faren var så stor for abort, men er jo noen hver dag. Kanskje si at du begynner å få litt smerter om du ikke orker vente til mandag?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp