Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når jeg hadde SA i februar, gikk alle graviditetstegna vekk veldig fort etter utskrapingen... Husker ikke helt, men tror bare det var snakk om ett par dager...
Tok graviditetstest to uker etter på for å se at hcg hormonene var ute av kroppen,
og det var de da testen var negativ...[:D]
Jeg vet ikke ennå, har ny ul den 12.... Det var for tidlig å se om det var liv der... Men blir helt sprø av å vente!! Hvis det er spontanabort håper jeg iallefall kvalmen forsvinner snart, det hjelper ikke akkurat på situasjonen.... [:(]
Det var lenge å vente.. Kan du ikke ringe legevakten å fortelle hvor mye du bekymrer deg å få komme dit å få se? Når jeg var 6+2 slo hjertet på mitt lille gull.. Men det høres jo egentlig ut som om det har gått bra! Tester du ennå positivt på graviditetstester? Jeg har fingrene krysset for deg[;)]
Jeg testet positivt i 5 uker etter min sa... Så det kan ta sin tid før hcg er helt nede igjen...
Håper imidlertid at alt går bra med deg... Huff, det er absolutt denne ventinga som er verst.
Synes du det blir for ille, så kontakt de, og "mas" litt...