Spontanabort/ lave hcg tall?

Tusen takk for all støtten i denne kjipe situasjonen. Sitter nå og venter på blodprøve taking. Veldig vanskelig å få tak i legen min, sendte henne en melding nå. Har en veldig dårlig magefølelse og symptomene er helt borte:( så det går nok feil vei. Men dere er en super gjeng.

Prøver å gå videre og tenker at jeg har mistet dette barnet og det gjør så vondt. Samtidig som jeg leter etter håp. Spurte en kompis for en venn som er bioingeniør og analytiker på et sykehus hvordan de leser et slikt tall og han sa 16 000 på grunn av nullen på slutten hvor du ikke kan skrive 1,600.0 som et blodprøve svar da han trodde punktumet var satt feil. Og derfor ble komma også feil? Og tok selvfølgelig nye tester i kveld som er like sterke eller sterkere. Jeg kjøpte først metode test på apoteket som pleier å gi dårlige streker og har aldri sett en sånn sterk strek før. Men jeg vet dette bare er ønsketenkning i mitt hode fordi jeg er så lei meg. Fikk ultralyd torsdag neste uke.

Vedlegg

• IMG_2702.png
    IMG_2702.png
    469,3 KB · Visninger: 44
  • IMG_2700.jpeg
    IMG_2700.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 45
Prøver å gå videre og tenker at jeg har mistet dette barnet og det gjør så vondt. Samtidig som jeg leter etter håp. Spurte en kompis for en venn som er bioingeniør og analytiker på et sykehus hvordan de leser et slikt tall og han sa 16 000 på grunn av nullen på slutten hvor du ikke kan skrive 1,600.0 som et blodprøve svar da han trodde punktumet var satt feil. Og derfor ble komma også feil? Og tok selvfølgelig nye tester i kveld som er like sterke eller sterkere. Jeg kjøpte først metode test på apoteket som pleier å gi dårlige streker og har aldri sett en sånn sterk strek før. Men jeg vet dette bare er ønsketenkning i mitt hode fordi jeg er så lei meg. Fikk ultralyd torsdag neste uke.
Har du økonomi til å få bestilt deg en privat ultralydtime?

Bestill time til privat UL i morgen! Om du er over 6+0, vil du se hjertet banke nå om det er liv. Blodprøver vil egentlig ikke si deg noe som helst akkurat nå.

Jeg må bare legge igjen en kommentar her, siden det virker som om du har mistet alt håp. Jeg synes ikke dette ser noe håpløst ut i det hele tatt, tvert i mot. Du skriver selv at du ikke vet når eggløsningen var, og hvis den var mellom 14-19. november er jo 1600 en helt gjennomsnittlig verdi. Men hvis du før blodprøven fikk 3+, heller jeg mot at det skulle stått 16 000. Men ville hengt meg sånn opp i det tallet, du har kjempefine tester, de blir ikke svakere heller. Symptomer kan komme og gå, ingen graviditet er lik. Jeg har hatt 0 symptomer på graviditet begge gangene. Senk skuldrene, krysser fingrene for at alt går bra :Heartred Grattis

Last edited:
Hvordan har det gått? :Heartred

Back
Topp