Spontan abort

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
dere som har hatt det, hvordan var det? Hva skjedde liksom? Fikk dere mye smerter? Blødde dere mye med en gang eller bare litt og litt til det var over liksom??[8|][&o]

Vet lissomikke jeg lissom[;)][8D]

jeg begynte å få litt rosa utflod på kvelden, på natten begynte jeg å blø som om jeg hadde mensen, pluss at det kom litt klumper. men hadde ikke noe antydninger til smerte eller tak i mage og rygg.

ORIGINAL: *Tøtta ruger*

jeg begynte å få litt rosa utflod på kvelden, på natten begynte jeg å blø som om jeg hadde mensen, pluss at det kom litt klumper. men hadde ikke noe antydninger til smerte eller tak i mage og rygg.

Samme her. begynte med litt rosa utflod. Dagen etter blødde jeg fryktelig mye, men hadde ikke mye smerter

Men hvorfor sier legevakten at så lenge en ikke har smerter trenger en ikke bekymre seg??[8|]

jeg hadde verken smerter, eller mye blødning jeg ... og jeg mistet i uke5+
så tror  det er veldig individuelt dessverre...
men ønsker deg lykke til uansett

Jeg hadde litt mageknip om natta før jeg hadde en SA - men det var ikke mye blod som kom, og det stoppet fort å blø. (Men det var nok pga at det viste seg at ikke alt hadde kommet ut.).

jeg hadde ikke noe smerter i d hele tatt.. var hos legen med blødninger tidligt i svangerskapet men ble bare fortalt at d ikke var noe farligt. men i uke 15 fekk jeg  kraftigere blødninger og fekk komme til UL og fekk beskjed om at fosteret var dødt fra uke 8 ca..  

jeg fikk sinnsykt vondt. kan minne om sterke mens smerter bare verre!! Jeg blødde sterkt de første dagene også blødde jeg vell kansje en uke eller to, men da så lite att jeg brukte truseinnlegg.

Hmmm... leste tråden din før i dag... blør du enda eller...?

Alle gangene begynte med stoooore smerter, også kom det blod... ikke masse blod, men sånn mensen-mengde...

Så klumper. Klumper er bare koagulert blod, men kan være litt ekkelt å se når det kommer ut..

Håper alt er bra med deg, sender deg en stor stor klem

Back
Topp