Spontan abort?

_MaMmA_

Blir kjent med forumet
Jeg tror jeg har spontan abortert i dag. Blør og hadde litt mensen smerter. Hvordan kan en være sikker på at det er SA?

Så trist! 
Det beste er vel å kontakte lege for å få konstatert sa, det er jo ikke helt sikkert at det er det du har opplevd. 
Masse lykke til uansett!! 
emoticon

kan være festningsblødninger også.. hvor langt er du på vei?
blør du mye? og er det reit blod eller er det mer rødlig slim? 

om du fortsetter og blø i mårra ville jeg tatt en tur til legen.. og fått time til invendig UL 
event må du ta noen blodprøver i ca 1 uke fremover for og se om hcg? nivået synker..

krysser fingrene for at at er som det skal og at det er uskyldige blødninger 
(mange som blør litt tidlig i svangerskape og oftere hvis det er tvillinger ) 

Huff, så trist!
Vet desverre lite om det, men du bør nok ta en telefon til legen i morgen tidlig.

Jeg hadde blødninger flere ganger da jeg var gravid med datteren min, men det gikk helt fint. KAn jo godt hende det går bra for deg også, krysser fingrene :)

huff så trist å høre, men vet om mange som blør og det går bra, Det beste er å ta en blodprøve hos legen så får du bekrefta eller avbekrefta mistanken. Hvis hcg nivået er lavt kan det være en sa, men det kommer helt an på hvor langt du er å vei også. 

Uffameg! Håper dette er ingenting!
Men jeg hadde gått til legen....

Stoooor klem!!

Jeg har nettopp blødd en uke jeg.
Første dag var blodet fersk (rødt)
Men de andre dagene har det vært mer brunt.
Har ikke hatt noen mens smerter heldigvis.

Om du tar en graviditetstest med visning av uker i mårra,
og en om neste uke, så vil du se om HCG nivået øker.
Dagen jeg tok testn sto det 1-2 på testen, tok ny nå på torsdag så,
sto det 3-4.

Dette er også noe du kan gjøre til legen. Ta en HCG bloprøve.
Skal på UL i morgen å se om alt står bra til med den lille :)

Masse lykke til :)

Jeg er 5+5 sjølregna, men ska på UL i mårra å sjå :)
Mulig jeg har mista en tvilling, får vite alt i morgen :)

snakket med legen i dag å fikk beskjed om å ta det helt me ro. de skulle ikke sjekke noe elle noe sånn...
men blør ikke så mye i dag. når det er spontanabort, blør en mye å lenge da?
vist jeg hadde tatt ny test i dag ville den da vist om jeg var eller ikke var gravid?

Nå er ikke jeg noen ekspert, men har forstått dte sånn at SA gjør VONDT, og at det er ganske mye blod inne i bilde, mer enn en vanlig mens, iallefall. Men det er mulig det kan være variasjoner, det vet jeg ikke.

Ville nok ventet litt til med å teste, for dersom du har mistet kan det ta litt tid før hcg nivået synker. Men noen lenger oppe her så noe lurt om CB-test med ukeindikator!

Håper det går fint med den lille :)

SA må ikke være vondt nei..
men du vil blø en god del en stund..
så om du blør mindre og minre er det et godt tegn.. om du tester nå vil nok den være postitiv enda.. men hvis du tester annen hver dag i ca 1 uke vil du se om testen blir svakere eller sterkere!

men prøv og ta det med ro og tenk positivt.. veit det er vanskelig, men stresser du mye er ikke det så bra heller..
lykke til og håper du oppdatere oss på hvordan det går..
vi krysser fingra for deg!

takk takk:) 
da får vi bare vente å se:)
blødde en del i går,men ikke så mye som når jeg har mensen:) å ikke mye i dag..å ikke når jeg ligger..så får vente å se hva som skjer=)

Back
Topp