Spm til Chumalunga

Amaryllis

Elsker forumet
Siden du lagde den tråden om hva vi er flinke til så vil jeg gjerne benytte meg av din kompetanse[;)]

jeg har ei kattemor som fikk kattunger foor 5 uker siden og vil gjerne sterilisere henne. når bør jeg gjøre det tror du??

På forhånd takk for svar[:)][:)][:D][:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Du kan gjøre det så fort kattungene har sluttet å die. Ikke noe lurt å gjøre det før, for da kommer de bare borti såret hennes, og det skal helst unngås. Ville nok ventet til kattungene har flyttet. Etter det kan du gjøre det når som helst, bare ikke akkurat mens hun er i løp -da er blodtilførselen til livmoren sterkere og faren for blødninger større.

Flott at du vil kastrere henne - det er så altfor mange som ikke viser det ansvaret! [:)]

takk for svar[:)] men det er ikke sjangs for at hun blir drektig igjen før de har flyttet da?? skal ikke gi dem bort før de er 12 uker. har tenkt å beholde den ene hankatten. når tid kan den kastreres?? ca 6 mnd?? Greit med ei sånn kattedame her[;)][;)]

Takk, takk!! Da er jeg MYYYYYE klokere[:)]

Takk fra meg også, hadde akkurat samme spørsmålet selv... [;)] En hokatt med kattunger og skal beholde en hannkatt.. hehe.. [:D]

Hihi, så morsomt[:)][:)] Utrolig koselig selskap med katter. vi har vært på ferie ei uke nå - en nabo som har passet dem. men hun har nok ikke kost så mye med dem for den ene freste noe veldig mot oss når vi kom for nær!!!! får bare kose masse med den tror jeg[:)]

Gjør det, så blir den nok veldig snart husvarm igjen... :) Katter er rare.. [;)]

Back
Topp