Uten letrozol hadde jeg en stabil syklus på 28 dager, men mistanke om manglende eggløsning. Fikk det aldri bekrefta. Men når jeg begynte på letrozol ble syklusen gjerne et par dager lenger, den måneden det klaffet hadde jeg syklus på 40 dager istedenfor 28 faktisk! Fikk eggløsning lenge etter jeg skulle hatt mensen. Veldig spesielt!
Oi, høres veldig spesielt ut. Pleide du ikke å ta eggløsningstester før letrozol? Og hvorfor var det mistanke

Oi, høres veldig spesielt ut. Pleide du ikke å ta eggløsningstester før letrozol? Og hvorfor var det mistanke

Nei, for jeg hadde aldri tenkt tanken på at jeg ikke hadde eggløsning siden jeg hadde så stabil syklus og veldig tydelige eggløsningssymptomer. Jeg hadde en litt spesiell gynekolog som fulgte meg opp, han sjekka ingen verdens ting, tok ikke blodprøver eller noe. Han sa bare at jeg sikkert ikke hadde eggløsning... Ga meg ingen forklaring, og ga meg bare resept på letrozol. Dårlig ja, men heldigvis så ble jeg gravid :)

Vi fikk ei datter på første forsøk for 3 år siden, uten «hjelpemidler» og jeg har stabil syklus + eggløsning, så foreløpig ingen planer om inseminasjon. Men jeg skal gi letrozol dobbel dose noen forsøk og håper virkelig det klaffer
Hei, hvordan gikk det med letrozol? :)

Jeg ble gravid på tredje runde med letrozol (enkel dose), på prøveperiode 21. Hadde ingen merkbare bivirkninger av letrozolen, annet enn en positiv test på runde tre :D Jeg hadde også eggløsning av meg selv og alt så fint ut, så fikk letrozol for å "booste" eggløsningen, som et forsøk før vi skulle søke om IVF :) Har ikke kommet så langt i graviditeten foreløpig, er kun 5+2, så vet ikke om det er tvillinger (men tror ikke det da jeg hører at man gjerne får sterkere symptomer da, og jeg har lite symptomer). LYKKE TIL!! :D
Hei,

Gikk det greit med deg? :)

Back
Topp