Spm om tøymykner

Hanna C

Gift med forumet
Hva slags tøymykner bruker dere og hvorfor?

neutral bruker vi.
Snuppene mine reagere på de andre, får rade prikker og eller kløe.

softlan outdoor fresh og neutral til poden

Brukte i lang tid Comfort Sensitive...men savna god lukt...så ei stund gikk æ på Comfort Creme...ognu e det Comfort Vår det går i...snart over te Comfort Sommer pga de har så dårli utvalg på butikken her[8D] Har prøvd Softlan men æ reagert sånn på den...

Neutral fordi Elias reagerer på alt annet, hender jeg vasker vask med bare min og sambos klær og da bruker jeg blå softlan..den lukter jo så godt

Vi bruker den serien som er uten parfyme og fargestoffer da dattern til samboe har så sensitive hud

jeg bruker comfort sensitive og softlan outdoor fresh.men den sistnevnte er jo blå i farge(hvis jeg ikke blander feil type),og en dag jeg vasket hvitt tøy så var det blitt blå farge på tøyet.vasket det en gang til da uten den og det gikk av.så nå bruker jeg den bare til farget tøy.

Jeg bruker SKONA sensitiv og SKONA gul, og tar litt av hver, så lukter det godt og begynner ikke å klø... Og så koster den bare 10 kr...[:)]

Bruker Neutral sin...lite lukt, men heller det enn at nurket skal reagere. Så blir jo tøyet mykt likevel[:)]

Bruker neutral på lillemanns klær, sengetøy etc., fordi vi har ganske hardt vann. Bruker den for å få færrest mulig tilsetningsstoffer (som parfyme, farge etc.).

Vi voksne klarer oss veldig godt uten tøymykner - aldri brukt det før jeg fikk lillemann, har alltid sett på det som helt unødvendig...

Back
Topp