spm om spiral....

helene85

Betatt av forumet
satt inn spiral for 2 uker siden.. har blødd siden.. ganske mye noen dager.. noen somvet om jeg kan bruke tampong innimellom, spesiellt med tanke på at jeg ville ta meg en tur i svømmehallen snart!?

æsj, jeg er drittlei allerede.. blæææææææ

noen andre som innimellom får litt følelsen av at det er litt som om noe skal dette ut..som om man ikke har satt en tampong skikkelig inni liksom, men ikke så ille da.. men har ikke noe vondt da, og gikk til spesialist for å sette inn, så tror den skal sitte rett altså.. huff..

har hørt folk si at du ikke kan bruke tampong. men jeg brukte det en gang en uke etter pga babysvømming og uken etter der pga babysvømming :) gått fint for min del da.. merker ikke noe til noe :P

jeg merker ingenting jeg da!

livredd for å dra i de trådene jheg... fikk litt panikk når jeg leste bruksanvisningen etter at den var satt inni.. der står det at man skal kjenne etter de trådene for å sjekke at den sitter rett, jeg finner fillen ikke noe tråder inni der.. prøvde å kjenne etter en gang, men kjente ingenting..?

huff, dette ble veldig intimt da...[:-]

jeg kjenner ingenting jeg, har ikke prøvd å finne trådene heller, skal på kontrollsjekk om 2 mnd hehe :P Hatt den inne i en mnd den 17 :)

går nok greit :) Om du satt hos spesialist så bør de ha satt den inn riktig!! Ta en tlf til de i morgen å hør med de :)

ORIGINAL: helene85

livredd for å dra i de trådene jheg... fikk litt panikk når jeg leste bruksanvisningen etter at den var satt inni.. der står det at man skal kjenne etter de trådene for å sjekke at den sitter rett, jeg finner fillen ikke noe tråder inni der.. prøvde å kjenne etter en gang, men kjente ingenting..?

huff, dette ble veldig intimt da...[:-]

kjente dem ikke selv heller første gang.. men bare prøv igjen og lenger opp;)

tror jeg har for korte fingrer jeg! haha nei huff.. så du kjenner de altså? får kanskje prøve igjen nestegang jeg dusjer eller noe hvis jeg tørr fikle oppi der.. grøss tror jeg ringer legekontoret eller noe og spør for sikkerhetsskyld jeg kanksje.. livredd for å ødelegge noe, det var så vanskelig å sette spiralen på meg at hun nesten ville ha meg i narkose :S har så mye arrvev eller noe der etter et litt rart keisersnitt..

jeg syns det var nasty å lete etter tråder,så fant ikke første gang.. men ga alt på forsøk 2[8D][:D] du kan ikke ødelegge noe=) tenkt på hva annet som ellers er oppi der[8D][:D] siden vi har fått spiral liksom,hehe

hehe... ta å prøv en gang til. kan være du har korte tråder eller noe. alt er nok ok=)
er mange som blør lenge etter på..
kobber eller hormon?
jeg har ikke blødd noen ting.... før nå for noen dager siden.. hatt den i noen uker nå. har hormon

hormon ja..
hadde småblødninger, bare sånn litt de første dagene.. så fikk jeg sterke blødninger og mye mensensmerter, med (unnskyld ekle detaljer) masse klumper i.. begynte å lure på om det var en abort eller hva i huleste som skjedde.. men var vel neeeesten 0 sjangs for at keg kan ha vært gravid, og hun tok jo ul før hun satte det inn.. begynnte også å lure på om spiralen hadde komt ut, men ville vel ha merket det, siden det var såå vanskelig å få den inn, kan det jo ikke være smertefritt å ta den ut...

men, tror det var mensen, hadde den også en gang i desember,og da var det megablødninger og smerter da også, var ikke slik før, så håper bare ting skal stabilisere seg litt etter fødsel...

klumper er normalt,så var nok ikke noe abort=)
det stabliserer seg nok snart=)

godt å høre.. æsj, føles jo akkurat som renselsen om igjen.. blø i mange uker.. ærh.. får prøve å holde ut noen mnd, og håpe jeg mister mensen etterhvert slik mange gjør...vertfall får den mindre/normal..

stakkar mannen, gledet seg såååå til jeg endelig skulle får spiral, så han slapp den ekle kondomen, nå er det istedetfor null å få! haha

Back
Topp