Spm om *sa*

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Når jeg har blødd litt friskt blod fra utpå dagen på søndag og det har gitt seg nå, er sjansen stor for at det kan være en sa?

Har ikke hatt smerter. Blødningen var som en liiiten mensblødning, ikke spes slimete og få små levra klumper blod (sorry detaljer [:-])...

Legen jeg var til i går sa at det enten var en festeblødning eller sa...
Så jeg går i det uvisse frem til svar på hcg-prøvene [&:]

Det er jo forskjellig fra person til person hvordan en opplever en sa, noen får menssmerter, andre ingen smerter osv. Litt sent med festeblødning vel om du er sikker på at du er over 5 uker? Men om det bare var en liten blødning så er det jo en mulighet for at alt er bra. Hadde 2 sa (eller kjemiske graviditeter) før spiren satt nå, og da blødde jeg MYE og hadde menssmerter. *krysser fingrene for deg*

Ja, jeg også trodde det var seint med festeblødning nå. Siste mens første dag var 5 januar, første og eneste mens etter fødsel. Selv var det første jeg tenkte når jeg oppdaga at jeg blødde at det var pga samleie vi hadde den natten... Håper det er en uskyldig blødning! 

Flere som har noen erfaringer å dele med meg? 

jeg begynte å blø etter samleie... begynte å blø mens vi holdt på...

og jeg blødde litt annenhver dag i ei uke etterpå...

jeg tok hcg prøve da jeg var ca like langt på vei som du er nå, og jeg hadde en verdi på 9000 og noe...

håper på det beste for deg[:)]

jeg fikk forresten beskjed av legen om at det var helt normalt og blø så tidlig... og i hvertfall i forbindelse med samleie...

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jeg tok hcg prøve da jeg var ca like langt på vei som du er nå, og jeg hadde en verdi på 9000 og noe...

jeg fikk forresten beskjed av legen om at det var helt normalt og blø så tidlig... og i hvertfall i forbindelse med samleie...

Åhh, HÅÅÅPER det er tilfellet her også!!! [:)] Tok prøve i går og skal ta ny i morgen. Men, i følge legen fikk jeg ikke svar på de før ca en uke etter siste prøve... Leeenge å vente på klart svar det [&:]

ORIGINAL: Theram

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

Åhh, HÅÅÅPER det er tilfellet her også!!! [:)] Tok prøve i går og skal ta ny i morgen. Men, i følge legen fikk jeg ikke svar på de før ca en uke etter siste prøve... Leeenge å vente på klart svar det [&:]

jeg tok prven en fredag, og fikk svar på tirsdag... (pga helg det tok lengre tid)...

Back
Topp