spm om migrene

hissigproppen

Forumet er livet
er det noe vits i å ta paracet mot migrene, eller vil det ikke ha noe virkning?

Er du sikker på at det er migrene? Paracet kan hjelpe mot migrene ja, men du må kanskje ta to x 500 mg. Prøv å få det litt søvn, ihvertfall litt hvile på et mørkt rom.

Jeg tok paracett mot migrenen da jeg gikk gravid, var det eneste jeg kunne ta, og hjalp vel kanskje pitte litt tror jeg.

ORIGINAL: Totlå

Er du sikker på at det er migrene? Paracet kan hjelpe mot migrene ja, men du må kanskje ta to x 500 mg. Prøv å få det litt søvn, ihvertfall litt hvile på et mørkt rom.

SKulle gjerne gjort det, men skal til fysioterapeuten om litt + hente jenta mi som er hos bestefar på jobb en liten tur og viser seg frem.

Jeg har sykt vondt hodet i panna og øyenhulene, er skikkelig kvalm og det prikker foran øynene.
Vet ikke sikkert om det er migrene da, men vondt gjør det lell...

Hørres ut som migrene ja. Jeg fikk "leamus" på øyet en stund før anfallet kom og mistet delvis synet og utrolig vondt på ene siden. Har heldigvis ikke hatt migrene på flere år, men vet hvor vondt det gjør. Ta et par paracet så får du ha god bedring. [:)]

ORIGINAL: Totlå

Hørres ut som migrene ja. Jeg fikk leamus en stund før anfallet kom og mistet delvis synet og utrolig vondt på ene siden. Har heldigvis ikke hatt migrene på flere år, men vet hvor vondt det gjør. Ta et par paracet så får du ha god bedring. [:)]
Takk.. [:)]
Er jo verdt et forsøk i det minste.

Kan umulig bli noe verre enn det er nå, så

Back
Topp