Spm om IPHONE4...?

Sinderella

Glad i forumet

- hvor lenge lade en første gangen?

- bra batteri kapasitet?

- har dere hatt noen problemer med den? isåfall hva?

Aner ikke jeg..hehe..mener det var en del strøm på den når jeg fikk den men husker ikke sikkert. Syns batteriet holder en stund, lader vel annenhver dag ca men nå brukes den mye også med en del spilling, nettbruk og samtaler + sms.

Mener den skulle ligge på lading 8/12 timer første gangen eller noe. Står jo i bruksanvisningen din. Genial telefon. Hvor lenge batteriet varer kommer helt ann på bruken.

Sinderella skrev:

- hvor lenge lade en første gangen?
Batterier på mobiler trenger aldri lade lenger enn til de er fulladet, også når de er nye. Når telefonen er fulladet "skrur den av" ladeinntaket uansett....

- bra batteri kapasitet?
Kommer ann på bruken. Kan fint lade min telefon hver kveld hvis jeg har brukt den mye på internett, spilling, musikk etc. Ellers så lader jeg den ca hver 2-3 dag.

- har dere hatt noen problemer med den? isåfall hva?
Det eneste jeg har merket er at med den beskyttelsestingen jeg har rundt telefonen virker det som om dekningen faller ut av og til. Spesielt når jeg snakker med noen i telefonen. Men det er altså KUN med beskyttelsestingen.

Eg er kjempenøyd med min :)
God batteritid, men det kommer ann på bruken, du kan skru av mye av lyst og huske å lukke alle programmer når du er ferdig, dobbelklikk på knappen så kommner dem opp nederst

Back
Topp