spm om cerazette...

¤Ida

Gift med forumet
Begynte på disse for en mnd tid siden, prøvde di en gang før men gikk hele tiden å småblødde, men gikk med på å prøve en gang til...

men nå har jeg mista mensen, er det og normalt at man mister mensen helt på disse??

Jepp,man kan både blø i hytt og pine,å man kan miste mensen. Jeg gikk i 2 år uten,men det var en annen type minipille da. Men har noe av samme virkning disse cerazettene.
Men får du magesmerter av dem?
Jeg fikk så voldsomme magesmerter:/

Ja, mange mister mensen helt på cerazette.

Vil bare informere om at enkelte reagerer på cerazette ved at alle slimhinner tørker ut; munn, øyne, nese, sjeden osv.. Jeg var en av disse, og måtte slutte på cerazette da det til slutt ble veldig plagsomt.. Disse symptomene kom først etter 4-5 mnd hos meg..

Jeg hadde heller ingen blødninger så lenge jeg brukte disse. Legen min sa det var helt normalt :) Noen mistet helt, mens andre hadde veldig hyppige blødninger. Det var visst litt sånn "elsk/hat" respons på disse, hehe :P

Det var faktisk dette merket jeg tålte aller best :) Og jeg prøvde ganske mange ulike typer

Jeg hadde heller ingen blødninger så lenge jeg brukte disse. Legen min sa det var helt normalt :) Noen mistet helt, mens andre hadde veldig hyppige blødninger. Det var visst litt sånn "elsk/hat" respons på disse, hehe :P

Det var faktisk dette merket jeg tålte aller best :) Og jeg prøvde ganske mange ulike typer

Tullerusket skrev:
Jepp,man kan både blø i hytt og pine,å man kan miste mensen. Jeg gikk i 2 år uten,men det var en annen type minipille da. Men har noe av samme virkning disse cerazettene.
Men får du magesmerter av dem?
Jeg fikk så voldsomme magesmerter:/

Nei, ingen magesmerter her heldigvis...muligens jeg bare skal være glad jeg ikke blør isteden for å være bekymret :p

Jeg har mista mensen helt begge periodene jeg ar brukt cerazette(bruker de fortsatt) og syns det er den beste "bivirkningen" noensinne :D

Første gangen jeg gikk på Cerazette hadde jeg ingen blødninger, det var herlig!
Neste gang jeg prøvde dem blødde jeg hele tiden, og sluttet derfor på dem etter noen måneder.

jeg mistet mensen etter ca 1,5mnd - før dette hadde jeg småblødninger hele tiden...
veldig deilig å ikke ha mensen da :-)

Jeg går på de nå. Hadde mye småblødninger og humørsvingninger i begynnelsen, men er veldig fornøyd nå. Har ikke mens på de.

Back
Topp