spm ang vognpose

snart2barn:)

Betatt av forumet
Har veldig lyst til å prøve å sy vognpose, men lurer på hvordan stoff dere har brukt på utsiden?? Har kjøpt fleece pledd til innsiden... Og hva er best av hemper og glidelås?

eg har brukt bomullstoff...men eg ska ha i mai juni...så derfor brukte eg d...vet andre har brukt forskjelligt,noken md vannavisende stoff....ska se om eg finne d inne på forumet...

poplin stoff ...va visst vannavisende...og d andre stoffet beavernylon stoff ...va d andra...eg har ikje så mye peiling på stoff ...men kanske du har..

Jeg har ikke sydd pose, men skal prøve når jeg fiiner et fint stoff til utsiden. Tenkte å bruke noe vindtett. Bomull inni. Tror fleece blir veldig klamt. Prøvde med fleece pledd i vogna, og ungen ble helt klam, så det fungerte ikke til oss.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

ORIGINAL: Rita72

Jeg har ikke sydd pose, men skal prøve når jeg fiiner et fint stoff til utsiden. Tenkte å bruke noe vindtett. Bomull inni. Tror fleece blir veldig klamt. Prøvde med fleece pledd i vogna, og ungen ble helt klam, så det fungerte ikke til oss.

Det spørs om du bruker billig fleece eller ikke. + at det kan ha noe med det barnet har på seg å gjøre.
Snuppa har vinter pose med innvendig og utvendig fleece og sover i en ulldress - aldri klam [:D]
Men flanell er jo godt å bruke inni da!

Det var nok et billig pledd...

Eg brukte fleece innvendig, og bomullstoff utenpå, og var ikke i tvil om at eg ville ha glidelås

Back
Topp