spm ang UL?

lita_23

Elsker forumet
Noen som vet hvor tidlig man kan se om det  er en eller 2?

Tenker på det hele tiden så vurderer å bestille time til UL å bare se hva som er der inne.. hehe

Så det var en gutt i uke 12. Men tror det er vanskelig å se det så mye tidligere da det ser likt ut hos jenter og gutter helt i starten.

ORIGINAL: *snart4*

Så det var en gutt i uke 12. Men tror det er vanskelig å se det så mye tidligere da det ser likt ut hos jenter og gutter helt i starten.

oi,jg skal på ultralyd uke 12 spennende

Bør ikke vite kjønn se.. vil bare vite om det er en eller fler.. hehe[:D]

Så det nå[:D] Leste litt fort. Ja, det kan de sikkert se ganske så tidlig. Så spennende. Er det mye tvillinger i familien?

ORIGINAL: lita_22

Bør ikke vite kjønn se.. vil bare vite om det er en eller fler.. hehe[:D]

morfaren min er tvilling og morfaren til kjæresten er tvilling... [:)]

Jef fikk vite da jeg ringte å bestilte UL at man fint kunne se om det var en eller to fra uke 6/7[:)]

e var på ul da e var 4+5 og di kunne se om det var en eller to der..di så fosterstrukturen og alt og siden jeg var så tidli så klarte ho å si nestne nøyaktig når dn ble unfanga..jg bel henvist til tidli ul siden det vr viktig og finne ut hvor langt jeg var på vei...

ok...takk:) har ikke annet en time til den rutineultralyden i september...leeenge til...

jeg er 13+5 idag:) venter på ul time, men kommer nok til å bestille en privat for jeg er nysgjerrig. hittil har graviditeten gått helt fint, kaster opp av og til,( noe jeg gjorde på bussen igår:S)
Jeg er så bekymret for at det skal være noe gaalt med babyen, så jeg gruer meg til UL..
faren til bebis er tvilling og morfar er tvilling. så jeg har stor sjanse for å få tvillinger)

Vi fant to med bankende hjerter da jeg var 7+6 [:D]

Back
Topp