SPM ang rundvasking av leilighet-hvor lang tid brukte dere?

Mammaen_til_Marcus

Elsker forumet
Ja overskriften sier vel sitt:)

Vi flytter nå og får begynne å flytte inn i ny leilighet klokken 12,30 juni og leiligheten vi bor i nå skal være ferdig utvasket/nedvasket til klokken 1600 ,1 juli.

Denne leiligheten er nesten fullt møblert,så den må vaskes med otrendt alle møbler i...mer arbeid enn hvis den var tom spør man meg men..aldri prøvd det før så. Det blir vel 3-4 stk som hjelper til med nedvasking.Leiligheten er 65 kvm.

så vil høre adres erfaring..hvor lang tid brukte dere sist dere flyttet ,på nedvaskingen,hvor stor var leiligheten,møbler,ikke møblert og hvor mange vasket?:)

Er veldig nervls for at vi ikke vil rekke dette til rett tid..men det vil ta max 3-4 timer å flytte tingene ut her før vi kan starte nedvasking..og da har vi kvelden 30 juni og hele dagen frem til 1600 den 1 juli på vasking..håper det vil gå:/

Brukte 3 kvelder, 3-4 timer hver gang..
Vi var 4  stykker som vasket.. Men jeg hadde med mamma, og hun heeeeelt nazi på sånn vasking.. Så var masse som måtte gjøres flere ganger åsånn

Leiligheten var 56 kvm, og var ikke møblert.. Utenom alle hvitevarer, som da såklart måtte vaskes.. Også var det mye skap der..

ToSmå2010 skrev:
Brukte 3 kvelder, 3-4 timer hver gang..
Vi var 4  stykker som vasket.. Men jeg hadde med mamma, og hun heeeeelt nazi på sånn vasking.. Så var masse som måtte gjøres flere ganger åsånn

Leiligheten var 56 kvm, og var ikke møblert.. Utenom alle hvitevarer, som da såklart måtte vaskes.. Også var det mye skap der..

Okei..huff..høres mye ut med 3 dager..men her å d gjøres på kanskje 3-4 timr torsdag kveld og fra morgenen av og til 1600 fredag ettermiddag liksom..men moren min og mormor brukte ca 1,5 dag på en leilighet en gang og den var på 60 kvm..og litt møbler men paneler på overalt på veggene så d ble ekstra mye arbeid..så jeg vet ikke jeg...vi å vel vaske konstant hele natta og alt sikkert:P

Jeg vet ikke hvor stor leiligheten jeg leide var, men kanskje 45-50 kvm. Brukte kanskje 3-4 timer, men hadde da vasket ut av hvitevarene og kjøkkenskapene kvelden før da. Dro frem det som var løst av møbler, vasket under, flyttet tilbake, moppet over vegger, vasket vinduskarmer, alt på badet, vasket skapene på stua og på soverom, moppet over golvet og låste døra. Nå er jeg vant til å være effektiv å rask når det kommer til vasking da. Fikk heller ingen klage etterpå, så det måtte vært bra. Brukte heller ikke noe lengre tid når jeg vasket meg inn i leiligheten. 

hvis det er rimelig rent fra før av og dere er fire stykker som alle har eget vaskeutstyr (altså at dere ikke må dele eller vente på tur eller slikt) så skal det jo gå ganske greit.... jeg ville vasket dusjen dagen før, også latt vær å dusjet på en dag, til dere har flyttet inn i det nye stedet.. dusjen bruker man gjerne litt tid på :)

men har dere kjøpt ordentlig vaskemidler, jif bad, jif kjøkken, jif ovn og grill, ajax og masse kluter og slikt så tror jeg dere klarer det på 3 timer, hvis dere er fire voksne som vasker samtidig ;)

Back
Topp