Spm ang rier.

Solstråletante

Elsker forumet
Lurer på en ting, hadde blødning i natt, slimproppen gikk i morrest, og har en del vondt som kommer og går i ryggen og magen, det kommer oftere, men blir ikke vondere egentlig... Med unntak av at det også kommer i ryggen kjenner det ut som sånn som det har kjent ut når babyen presser på bekkenet(har bekkenløsning)... men, det har jo ikke holdt på av og på hele dagen før... Kan det være rier/maserier? Burde de ikke ha blitt skikkelig vonde innen nå? Ble litt rotete dette..

ORIGINAL: aprilbarn

jeg hadde plutselig mye masrier i går, holdt på nesten hele dagen, men dabba av i natt igjen. Jordmor sa at man ble ikke regna som i fødsel før riene var regelmessige (hvert 10. minutt over tid). Får håpe de tar seg opp og blir skikkelig vonde (stygt å si det, men er jo det som må til [:D])!

De kommer fint hvert 10 min, men er ikke vonde.. Syns det er litt rart:P

ORIGINAL: mariac84

jeg hadde plutselig mye masrier i går, holdt på nesten hele dagen, men dabba av i natt igjen. Jordmor sa at man ble ikke regna som i fødsel før riene var regelmessige (hvert 10. minutt over tid). Får håpe de tar seg opp og blir skikkelig vonde (stygt å si det, men er jo det som må til [:D])!

Da ville jeg tatt en tlf til føden for å høre hva de sier...

ORIGINAL: Mamman til Luan

ORIGINAL: mariac84

Da ville jeg tatt en tlf til føden for å høre hva de sier...

Jeg får vel gjøre det snart... Huff.. Føler at jeg har ringt de alt for mange ganger.. Meeen, rier skal jo bli "uutholdelig" vonde, så trur lissom ikke at det er det heller..

for meg høres det ut som modningsrier. hadde det sånn lenge i starten før det tok seg opp og ble vondere

ORIGINAL: inamaria

for meg høres det ut som modningsrier. hadde det sånn lenge i starten før det tok seg opp og ble vondere

sign...
hadde modningsrier av og på i 5 døgn før det gikk over til rier.. da var jeg ikke i tvil lenger!
modningsriene var også regelmessig, men de gav seg og kom tilbake hele tida..

ORIGINAL: inamaria

Signerer denne jeg, men det skader jo ikke å ringe føden å høre med de!

Jeg har det akkurat likt som deg!
Jeg krysser fingrene for at det tar seg opp innen kort tid, og at det blir noe action på oss [;)]

Back
Topp