spm. ang. p-piller...

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
jeg skal begynne på p-piller...type yasminelle28...
noen som har erfaringer med den? evt. hvilke bivirkninger har dere fått osv...?[8|]

har jo lest om evt bivirkninger,i "bruksanvisningen",men vil gjerne høre om deres egne erfaringer med denne typen...[:)]

ingen???[8|][:)]

det er veldig individuelt hvordan man reagerer på de... men jeg takla de ikke... ble reine terroristen å bo sammen med[8D]

hihi å må legge til at som prevensjonsmiddel gjorde de virkelig jobben sin til gangs... for lysta mi forsvant som dugg for solen..

huff...[&:] hørtes ikke særlig gøy ut!!! [&:] *harikkelysttilåbegynnepåpillalenger*[8D]

hehe det er jo ikke alle som reagerer sånn da... bestevenninna mi går på de og hun har omtrent ikke hatt bivirkninger...

åh,godt å høre...[:)] jeg leste også i bruksanvisningen,at du måtte snakke med legen viss du hadde nær famile som var eller hadde vært ramma av brystkreft... jeg har flere i nær fam. som har hatt det... hm,burde kansje snakke med fastlegen min..

(jeg fikk resepten av en lege på sykehuse når jeg måtte ta en utskrapning pga MA...og han spurte meg om jeg ville ha det rett før narkosen,så fikk ikke akkuratt snakka og spurt så mye da...hehe[;)])

jeg har ikke merket noe på dem[:D] de skal vist være bedre enn mange andre siden de inneholder mindre østrogen..men alle reagerer forsjellig da,så prøv å se[;)]

takk for svar [:)]

Back
Topp