Spm ang Nettbruken

Et spørsmål!

Andre møte med forumet
Jeg er fast inventar her på BV, og har laget et nytt brukernamn for det jeg skal spørre om, pga at jeg har flere familiemeldlemmer og venner her..

Min samboer bruker å sitte om kveldene etter at jeg har lagt meg, å ha nettsex med folk som han finner på div. chattesider, og så legger han dem til på MSN, for å kunne bruke kameraet..

Han bruker min pc pga at hans pc har ikke kamera, og hans pc har lett for å klikke. Det han ikke vet er at han var pålogga på MSN en gang jeg skulle bruke pc min om morningen, slik at jeg gjekk inn på innstillingene hans og endra slik at loggen blir lagra på pc min. Slik at jeg vet alltid når han har nettsex.

Siste årene har jeg tatt han på fersken 3-4 ganger, og han seier at han ikke har nettsex, at han sit å les på div nyhetssider i SENGA, naken, midt på dagen. Når jeg sjekker historikken på pc så er den ALLTID slettet etter at han har brukt den..

Mitt spørsmål er:

Ville dere ha godtatt at din mann hadde gjort detta der? Eller ser dere på det som utroskap? Hvordan ville dere ha gått fram for å få han til slutte med det?

Jeg er dritt lei, og vil ha slutt på det, han øydelegger den vesle selvtilliten jeg har.. Har snart angst for å legge meg til å sove før han!

nei det hadde jeg absolutt ikke godtatt.......

nei det ville jeg ikke ha godtatt i det hele tatt

Det hadde jeg ikke godtatt! Jeg syns du skal konfrontere han med det, og si at du VET at han gjør det, og at det overhodet ikke er greit for deg.

Det blir nett som utroskap i mine auge. Om han er naken, og har nettsex, så er det jo "sex" med ein anna person. Eg hadde vert knust. Skjønne at det er tungt for deg. Eg ville ha sotte meg ned og snakka med han, og sagt at du visste da, og spørt korfor han føle han må gjera da osv. Og sei at du ikkje akseptere det i det heile tatt. spør korleis han hadde følt seg om du gjor det samme. Håpe dåke finne ut av det! Men ikkje la dette pågå lenger, vertfall når det ødelegge sjølvtilliten din =/

*Klem*

ORIGINAL: iselinn88

Jeg hadde ALDRI godtatt det! For meg er det der å være utro!!!!!

ORIGINAL: purple flower

Det blir nett som utroskap i mine auge. Om han er naken, og har nettsex, så er det jo "sex" med ein anna person. Eg hadde vert knust. Skjønne at det er tungt for deg. Eg ville ha sotte meg ned og snakka med han, og sagt at du visste da, og spørt korfor han føle han må gjera da osv. Og sei at du ikkje akseptere det i det heile tatt. spør korleis han hadde følt seg om du gjor det samme. Håpe dåke finne ut av det! Men ikkje la dette pågå lenger, vertfall når det ødelegge sjølvtilliten din =/

*Klem*

Det er ufattelig tungt! [&o] Jeg sliter kvar dag med det, og håper når jeg legger meg at han også legger seg, men det ender ofte opp med at han sit 1-2 timer til og koser seg .. [8|] Når jeg står opp og lester som jeg må ha vann eller på dobesøk, så sit han å ser på tv, med pc ved siden av seg...

Har tatt det opp med han flere ganger, og hver gang så er han "uskyldig" og har ikke nettsex..

Men jeg driv å samler opp bevis mot han, så han skal nok få gjennomgå en eller annan gang i nærmeste framtid. [:(] Men spørs hvordan det går..

Stort tillitsbrudd. Uttroskap!
er jo kamera med i bildet... [&:]
ekkelt, kvalmt og nedverdigende om han LYVER om det, og holder det bak din rygg.

Jeg hadde følt meg gjort til narr! rett og slett. Hadde ikke orket å se på mannen[>:]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

Stort tillitsbrudd. Uttroskap!
er jo kamera med i bildet... [&:]
ekkelt, kvalmt og nedverdigende om han LYVER om det, og holder det bak din rygg.

Jeg hadde følt meg gjort til narr! rett og slett. Hadde ikke orket å se på mannen[>:]

Jeg sliter faktisk å ha nærkontakt med han, pga at jeg ikke vet om han det er meg han tenker på eller en han har kontakt med på nettet.. [&o][&o]

Han lyver om det pga at han påstår hele tiden at han ikke driver på med nettsex.. Men jeg har jo loggene til Msn på pc min, slik at jeg vet jo at han driver på med det..

Det der høres helt forferdelig ut. For meg er det utroskap!

Noen par har det sånn at ingen blir sjalue om kjæresten holder på sånn, men i de forholdene der nettsex sårer den andre parten så SKAL det vises respekt. Det er ikke normalt å drive på sånn når man er i et forhold. Tror nok jeg hadde gitt han et ultimatum, å bli såret på en sånn måte kan gå VELDIG ut over deg selv og din selvtillitt, særlig når han lyver og fortsetter uansett hva du sier.

Kjenner jeg blir skikkelig provosert, i mine øyne er ikke han der noe å samle på, men håper du får snakka ordentlig med han sånn at han skjønner hvor mye dette går ut over deg.

Sender en klem.

SIGN

For meg hadde det ikke gått under utroskap, men noe som er helt uakseptabelt.. men det værste synes jeg er at han ikke er åpen og ærlig mot deg.. og det er DET jeg mener er grunn nok til å evnt. kaste han ut... For meg et det helt elementært å kunne stole på den andre og vite at han snakker 100% sant.. hvis jeg finner bevis på at han ikke gjør det vil jeg heller ikke klare å stole på han og være sammen med han..
Det JEG ville gjort er å sette meg ned sammen med han, tatt en skikkelig alvorsprat.. sagt at han skal legge alle kortene på bordet.. fortelle deg hva han driver med og hvorfor.. og at du trenger at han er ærlig.. og hvis ikke... da hadde forholdet skrantet for min del ihvertfall..
Lykke til.

Ikke la han bruke datan din. For den er DIN? Så slipper hvertfall han å styre foran kamera selv..

ORIGINAL: smash

Ikke la han bruke datan din. For den er DIN? Så slipper hvertfall han å styre foran kamera selv..

Pcen er min, og jeg let han få låne den pga at da har jeg bedre oversikt over hva han driver på med på nettet.. Dersom han skulle brukt sin egen, så kjem ikke jeg inn på den pga at han har passord.. [8|]

ORIGINAL: Oceania

For meg hadde det ikke gått under utroskap, men noe som er helt uakseptabelt.. men det værste synes jeg er at han ikke er åpen og ærlig mot deg.. og det er DET jeg mener er grunn nok til å evnt. kaste han ut... For meg et det helt elementært å kunne stole på den andre og vite at han snakker 100% sant.. hvis jeg finner bevis på at han ikke gjør det vil jeg heller ikke klare å stole på han og være sammen med han..
Det JEG ville gjort er å sette meg ned sammen med han, tatt en skikkelig alvorsprat.. sagt at han skal legge alle kortene på bordet.. fortelle deg hva han driver med og hvorfor.. og at du trenger at han er ærlig.. og hvis ikke... da hadde forholdet skrantet for min del ihvertfall..
Lykke til.

Jeg må også føle at jeg kan stole på partneren min, at han kan vere ærlig...

Hadde vi vært enige om at han kan drive på med det, så hadde det ikke gjort meg noko, men han gjer det når jeg ikke er tilstedes, og han lyver.. [8|][&o]

Nei fy f... det hadde jeg aldri godtatt. synes det er slemt gjort jeg.
I mine øyne er det utroskap!

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Det hadde jeg ikke godtatt! Jeg syns du skal konfrontere han med det, og si at du VET at han gjør det, og at det overhodet ikke er greit for deg.

Back
Topp