Spm Ang. kynnere!

Angelica89

Elsker forumet
Er det sånn at magen strammer seg helt når man får det ? Magen min blir jo helt deformert av det også!
Det skjer ofte hvis jeg ligger på siden i senga eller i sofaen. Å når jeg snur meg over til ryggen får jeg en rar deformert kul, og det strammer seg skikkelig..

Har vært veldig hyppig i det siste. Ihvertfall når jeg ligger på siden. Burde vell kanskje ikke ligge så mye på siden?
Men ikke så hyppig at det kan mistenkes som Rier..

Noen andre som har opplevd at magen strammer seg sånn på den måten og deformerer seg?
[8D]
Er veldig ubehagelig da, men gjør ikke vondt.

Jepp! Samme her ! Tidligere kom de ikke så ofte, og mest når jeg lå eller satt i ro..men nå synes jeg at jeg har dem ganske ofte iløpet av en dag, og får dem også når jeg er oppe å går..ikke vondt, men litt ubehagelig er det jo [:)] får også en kjempekul nederst på magen..akkurat som om ALT som er der inne, samles på et lite punkt [:D]

okei no kan eg vel spørre om det kun e meg som e rar eller ikkje.. når eg får kynnere e det kun øvre del som strammer seg, kjenner det i hele magen, men det e liksom mykt litt under navelen, mens over e det kanon hardt.. går ikkje an å trykke inn en mm så og si.. e det kun eg som opplever det sånn?

Spørs kanskje hvordan babyen ligger. Om han ligger høyt oppe eller langt nede ? jeg er ikke sikker.. jeg er helt grønn på graviditet. har hatt altfor mye kynnere i dag. Får de flere ganger i timen. De er ikke vonde i det hele tatt, men ubehagelig. er dette normalt eller burde jeg ringe føden[8D]?

herlighet, jeg er helt grønn på dette. Og stakkars sambo blir livredd hver gang.. ;p

jeg har det slik jeg også.
fikk faktisk regelmessige også :s
var på føden på fredag. men alt var som det skulle

Back
Topp