Spm ang keisersnittet..

Zazigai

Forelsket i forumet
Det er nå 3 uker siden jeg tok keisersnittet, og har fortsatt på en slik stripsteip da jeg ikke har turt og ta den av .. Hvor lenge hadde dere dem på? Det er noen som er falt av, og det ser veldig greitt ut.. Såret spriker pittelitt heelt i kanten noen plasser, men det er veldig lite! Er ikke sår sånn sett.. Tror dere jeg kan ta av alle teipene? Er ganske følelsesløs i huden rundt arret, men veit jeg reagerer på endel teip, så er redd huden skal bli skikkelig irritert uten at jeg kjenner det .. Og, jeg har et festesting helt uti kanten, noen som aner hvortid det skal løsne?

Ja, du kan ta det av nå. Jeg tok av mine etter 10-11 dager... Lettest å gjøre det etter en dusj siden de blir våte.

Hadde hastesnitt nummer 2 for litt over 2 uker siden og nå begynner teipen å dette av.. Gjør som sist å lar de løsne av seg selv, men kunne tatt de av nå, bare jeg som ikke tør ;p Tror ikke jeg har noen sting, har i alle fall ikke fått beskjed om det...

Hadde hastesnitt nummer 2 for litt over 2 uker siden og nå begynner teipen å dette av.. Gjør som sist å lar de løsne av seg selv, men kunne tatt de av nå, bare jeg som ikke tør ;p Tror ikke jeg har noen sting, har i alle fall ikke fått beskjed om det...

Hvor lenge hang de på forrige gang da? De som fortsatt henger på, henger ganske godt enda ..

Ble stiftet jeg da :( tok de etter 10 dager. Fikk teip etterpå for å beskytte såret, men var grodd.
Tok sv den teipen etter 3 uker. Da hadde den begynt å løsne. Turte ikke selv, så fikk mamma til å ta den av :P

Hadde bare latt de som sitter på sitte til de detter av. Tåler selv dårlig disse limene teip og plaster, men akkurat fra stripsene tåler jeg :)

Tok de av etter ca 3-4 uker.. Og ble helt i kvalm og svimmel så måtte sette meg ned før jeg tok resten :-P

Tok den av da jeg dro fra sykehuset

Var innom JM idag, og spurte da om hun kunne se på såret for meg, og hun ble veldig overraska over at jeg fortsatt hadde teipen på ;) så nå er den borte ;)

Back
Topp