Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vi skal invitere ca 65 stk. festlokalet er ikke helt bestemt enda. skal kanskje ha et annerledes koldtbord, synes det blir for tung med en stormiddag siden det er midt på sommeren
85 middagsgjester ca, 3 retters med vin.
112 til kaffen, da blir det kaker, så en pølsefest til nattmat.
lokalet er ett stort sanitetshus her i byen med ett godt antall toaletter, stor og romslig garderobeplass og 2 kjøkken. er også salong så folk kan få slenge rompa ned i sofaer om de er lei av å sitte på stoler.
her blir det ca 25 til middag og 20 ekstra til kaffe. menyen er skalldyr suppe,braisert entrecôte og hjemmelaget is med jordbær. og tilhørende vin til.
me skal vere i ett lokale som ligger ved en stall,så det er litt preg av det,men eg syns det er fint der.åpna for 4 år siden[:)] plass til 100 til middag og så er det sofagrupper i naborommet. det er ho som leiger ut som lager maten. har fått masse skryt av sjefen min som gifta seg der ifjor. gjestene hennes meinte det var den beste bryllupsmiddagen dei hadde fått,nåkken gong [:D][:D]
Så langt er gjestelista på 85 stk og nesten alle blir bedt på middag. Vi jobber med å finne lokale...dvs vi har 2 alternativer (grendehus)... og det blir 3 retters middag
Vi blir vel rundt 65 gjester.Alle til middag. Skal ha Hjemmelaget koldtbord. Min kusine jobber som kokk,så hun skal fikse og dekorere.ellers skal jeg få venner til å lage div. eggeroer,salater ol.