Spm ang Acta Graco bilstol...

W1ke

Elsker forumet
Har kjøpt Acta Graco Tri-Logic babybilstol. 

MEN det er ikke plass til den i bilen :( Byttet bil etter vi kjøpte setet, og det er mye bedre plass i denne bilen enn den forrige. Denne er det heller ingen problem å ha plass til BeSafe Combi bakovervendt i.

Men selvfølgelig får vi ikke babybilstolen bak sjåførsetet.
Spørsmålet er da: Er det godkjent/mulig å sette babystolen i midten bak? Der det er bare magebeltet. Støttebenet står stødig oppå den forhøyningen og det er base på babystolen. 

Eller er det bedre å snu storebror i BeSafe setet? Han er 26mnd.

hva står i brukerboken?
Vet at jeg kunne ha acto graco cosmic comfort i midten

vi har det sete, og vi fikk ikke plass med basen. Så vi bruker uten... Tror faktisk jeg har hørt det er bedre sikret da, men er ikke helt sikker. Har du prøvd uten base?
Et vennepar av meg har basen stående i midten. Og fungerer veldig bra, men om det er godtkjent, det aner jeg ikke...

vi har det sete, og vi fikk ikke plass med basen. Så vi bruker uten... Tror faktisk jeg har hørt det er bedre sikret da, men er ikke helt sikker. Har du prøvd uten base?
Et vennepar av meg har basen stående i midten. Og fungerer veldig bra, men om det er godtkjent, det aner jeg ikke...

Vi har den babystolen med base.. og ja.. den er godkjent for å stå i midten med topunktsele, så lenge det er fast topunktsele og ikke rullesele.

Vi har den montert i midtsetet,med topunktsele siden vi må ha plass til barneseter. Men vi har ikke forhøyning på gulvet da... er flatt hos oss...

Back
Topp