Spm angå scratching...

Starbucks så gledelig nyhet å lese om at du er Gravid:). Gratulerer så masse. Krysser for at spiren holder veien ut.

Ble også klokere på Scratching:)
Takk:D

Noen som har hatt scratching på St.olavs? Er det noe man kan etterlyse selv eller må legene avgjøre det?
Har ikke hatt det der, men jeg foreslo det for min lege på klinikken. Jeg hadde allerede lest meg opp på det og la frem noen saker der bl.a. noen her inne hadde blitt gravide etter scratching. Og disse, som meg, slet med at egg ikke ville feste seg:)

Har ikke hatt det der, men jeg foreslo det for min lege på klinikken. Jeg hadde allerede lest meg opp på det og la frem noen saker der bl.a. noen her inne hadde blitt gravide etter scratching. Og disse, som meg, slet med at egg ikke ville feste seg:)

Hvor mye kostet scratchingen på FS? :)

Hvor mye kostet scratchingen på FS? :)
Husker ikke helt, men tror kanskje det var 1200 kr eller noe? Skal sjekke opp:)
EDIT: Hmmm...når jeg sjekker nå så står det 300,- på kontoutskriften min. Så da var det litt billigere enn jeg husker :)

Det går kjempefint. Det er litt som å ta celleprøve egentlig. Bare ubehagelig når de skal holde på oppi der :D Jeg har absolutt tro på scratching! Er overbevist om at det er grunnen til at jeg er gravid nå på mitt 4. innsett:) Lykke til!!:D
Takk Starbucks og gratulerer så mye! Jeg fikk nytt håp av å lese om din erfaring! Jeg hadde kjempevondt eggeuthenting så det kan neppe bli verre ;)

Takk Starbucks og gratulerer så mye! Jeg fikk nytt håp av å lese om din erfaring! Jeg hadde kjempevondt eggeuthenting så det kan neppe bli verre ;)
Takk:D ❤ Det er absolutt ikke verre enn uttak, også er det bare noen få sekunder. Bare pust og tell til 20 så er det over!:D Godt å høre at du fikk håp:) Det er flere her inne som har fått det og blitt gravide, så det er et godt håp å holde på:) Masse lykke til!!

Tusen takk :) Det var billig.
Ja, synes nesten det var litt for billig. Så ikke gå etter den som fasit, hehe:) Kan hende jeg fikk det billigere fordi jeg har vært der så lenge og tross alt betalt 120 000 kr for disse rundene. Hehehe:)

Ja, synes nesten det var litt for billig. Så ikke gå etter den som fasit, hehe:) Kan hende jeg fikk det billigere fordi jeg har vært der så lenge og tross alt betalt 120 000 kr for disse rundene. Hehehe:)
Tror scratching koster ca 1500 på Hausken... Om det er noe hjelp, til sammenligning.

Det blir mye etterhvert for disse behandlingene ja! Men det er vert det!!!

Tror scratching koster ca 1500 på Hausken... Om det er noe hjelp, til sammenligning.

Det blir mye etterhvert for disse behandlingene ja! Men det er vert det!!!
Absolutt verdt hver eneste krone! Tenker ikke et sekund på alle pengene nå:)

Hmm... Da får jeg forberede kontoen til mandag :) de sa det var to typer hvor den ene var mer avansert med kamera etc, og tilsvarende dyrere (mener den var opp i 5000 eller lignende sånn som du sier) mens den "vanlige" som jeg skal få var billigere. Tar den fordi de kan gjøre det i stavanger, slipper å ta så mye fri fra jobben. Men skal være klar i tilfelle det blir mye mer enn forventet! Takk for tipset!

Nå har jeg vært på scratching. Det kostet nok1700. Syntes det var velllldig vondt, kan ikke legge skjul på det. Legen sa at folk reagerer forskjellig og jeg var kanskje litt uheldig med at det var såpass vondt.

Litt blødninger etterpå men ikke veldig mye.

Nå får vi se om det virker! Naturlig prøving denne syklus og fryseforsøk neste!! Krysser alt jeg har! :P

Nå har jeg vært på scratching. Det kostet nok1700. Syntes det var velllldig vondt, kan ikke legge skjul på det. Legen sa at folk reagerer forskjellig og jeg var kanskje litt uheldig med at det var såpass vondt.

Litt blødninger etterpå men ikke veldig mye.

Nå får vi se om det virker! Naturlig prøving denne syklus og fryseforsøk neste!! Krysser alt jeg har! :P
Hurraaaa! Nå er det bare å glede seg til neste runde. Enten i sengehalmen eller ivf:)

Hei dere. Vet dere om man kan gå til en klinikk for å kun gjøre scratching? For så å sette inn på en annen klinikk. Jeg tilhører Porsgrunn, de gjør ikke scratching. Er det mulig å bruke andre til KUN scratching?

Hei dere. Vet dere om man kan gå til en klinikk for å kun gjøre scratching? For så å sette inn på en annen klinikk. Jeg tilhører Porsgrunn, de gjør ikke scratching. Er det mulig å bruke andre til KUN scratching?
Tja, det går jo alltids an å høre. Fertilitetssenteret i oslo gjorde det på meg. Vet ikke om de tar inn noen som ikke er pasienter der, men det går an å høre :)

Spurte St.olavs om scratching var noe jeg kunne gjøre. Fikk klar beskjed om at det ikke var aktuelt. Hadde de visst at det utgjorde en forskjell, ville de ha gjort det til alle :)

Skjønner ikke hvorfor noen sykehus gjør det mens andre ikke. Det høres jo ut som om det skulle ha en effekt,men må vel bare stole på det de sier :)

Spurte St.olavs om scratching var noe jeg kunne gjøre. Fikk klar beskjed om at det ikke var aktuelt. Hadde de visst at det utgjorde en forskjell, ville de ha gjort det til alle :)

Skjønner ikke hvorfor noen sykehus gjør det mens andre ikke. Det høres jo ut som om det skulle ha en effekt,men må vel bare stole på det de sier :)
Jeg tror det handler litt om hvilken lege man møtte også. Jeg har ihvertfall tro på at det funker:)

Back
Topp