Starbucks
Forumet er livet
TakkStarbucks så gledelig nyhet å lese om at du er Gravid. Gratulerer så masse. Krysser for at spiren holder veien ut.
Ble også klokere på Scratching![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkStarbucks så gledelig nyhet å lese om at du er Gravid. Gratulerer så masse. Krysser for at spiren holder veien ut.
Ble også klokere på Scratching![]()
Har ikke hatt det der, men jeg foreslo det for min lege på klinikken. Jeg hadde allerede lest meg opp på det og la frem noen saker der bl.a. noen her inne hadde blitt gravide etter scratching. Og disse, som meg, slet med at egg ikke ville feste segNoen som har hatt scratching på St.olavs? Er det noe man kan etterlyse selv eller må legene avgjøre det?
Har ikke hatt det der, men jeg foreslo det for min lege på klinikken. Jeg hadde allerede lest meg opp på det og la frem noen saker der bl.a. noen her inne hadde blitt gravide etter scratching. Og disse, som meg, slet med at egg ikke ville feste seg![]()
Husker ikke helt, men tror kanskje det var 1200 kr eller noe? Skal sjekke oppHvor mye kostet scratchingen på FS?![]()
Takk Starbucks og gratulerer så mye! Jeg fikk nytt håp av å lese om din erfaring! Jeg hadde kjempevondt eggeuthenting så det kan neppe bli verreDet går kjempefint. Det er litt som å ta celleprøve egentlig. Bare ubehagelig når de skal holde på oppi derJeg har absolutt tro på scratching! Er overbevist om at det er grunnen til at jeg er gravid nå på mitt 4. innsett
Lykke til!!
![]()
Husker ikke helt, men tror kanskje det var 1200 kr eller noe? Skal sjekke opp
EDIT: Hmmm...når jeg sjekker nå så står det 300,- på kontoutskriften min. Så da var det litt billigere enn jeg husker![]()
TakkTakk Starbucks og gratulerer så mye! Jeg fikk nytt håp av å lese om din erfaring! Jeg hadde kjempevondt eggeuthenting så det kan neppe bli verre![]()
Ja, synes nesten det var litt for billig. Så ikke gå etter den som fasit, heheTusen takkDet var billig.
Tror scratching koster ca 1500 på Hausken... Om det er noe hjelp, til sammenligning.Ja, synes nesten det var litt for billig. Så ikke gå etter den som fasit, heheKan hende jeg fikk det billigere fordi jeg har vært der så lenge og tross alt betalt 120 000 kr for disse rundene. Hehehe
![]()
Absolutt verdt hver eneste krone! Tenker ikke et sekund på alle pengene nåTror scratching koster ca 1500 på Hausken... Om det er noe hjelp, til sammenligning.
Det blir mye etterhvert for disse behandlingene ja! Men det er vert det!!!
Trur det kosta ein del meir dessverre. 4700 eller 6700 meinar eg kosta hos HauskenTror scratching koster ca 1500 på Hausken... Om det er noe hjelp, til sammenligning.
Det blir mye etterhvert for disse behandlingene ja! Men det er vert det!!!
Ja, synes nesten det var litt for billig. Så ikke gå etter den som fasit, heheKan hende jeg fikk det billigere fordi jeg har vært der så lenge og tross alt betalt 120 000 kr for disse rundene. Hehehe
![]()
Hurraaaa! Nå er det bare å glede seg til neste runde. Enten i sengehalmen eller ivfNå har jeg vært på scratching. Det kostet nok1700. Syntes det var velllldig vondt, kan ikke legge skjul på det. Legen sa at folk reagerer forskjellig og jeg var kanskje litt uheldig med at det var såpass vondt.
Litt blødninger etterpå men ikke veldig mye.
Nå får vi se om det virker! Naturlig prøving denne syklus og fryseforsøk neste!! Krysser alt jeg har!![]()
Tja, det går jo alltids an å høre. Fertilitetssenteret i oslo gjorde det på meg. Vet ikke om de tar inn noen som ikke er pasienter der, men det går an å høreHei dere. Vet dere om man kan gå til en klinikk for å kun gjøre scratching? For så å sette inn på en annen klinikk. Jeg tilhører Porsgrunn, de gjør ikke scratching. Er det mulig å bruke andre til KUN scratching?
Jeg tror det handler litt om hvilken lege man møtte også. Jeg har ihvertfall tro på at det funkerSpurte St.olavs om scratching var noe jeg kunne gjøre. Fikk klar beskjed om at det ikke var aktuelt. Hadde de visst at det utgjorde en forskjell, ville de ha gjort det til alle
Skjønner ikke hvorfor noen sykehus gjør det mens andre ikke. Det høres jo ut som om det skulle ha en effekt,men må vel bare stole på det de sier![]()