Spm. akta graco cosmic comfort

~Tintus~

Gift med forumet
Jeg har akta graco cosmic comfort bakovervendt i bilen. Leser i bruksanvisningen at det skal settes et hakk lenger bak når barnet veier 11 kg. Men noen som vet hvorfor? Er det pga at komforten eller sikkerheten? Spurte på butikken som selges setet, men de var ikke sikre...[&:]

osmic comfort bakovervendt i bilen. Leser i bruksanvisningen at det skal settes et hakk lenger bak når barnet veier 11 kg. Men noen som vet hvorfor? Er det pga

hmm. det har ikke jeg fått med meg... Vet den kan settes ett hakk bak men har bare trodd det var pga beinplassen.

Men om vi setter den bak er det vell ikke plass til noen i fremsete med oss.

http://www.akta.se/upload/pdf/manualer/Cosmic_Comfort_norsk.pdf

det står her på side 12 at det er for å gi mer beinplass til barnet

ORIGINAL: TauZa

osmic comfort bakovervendt i bilen. Leser i bruksanvisningen at det skal settes et hakk lenger bak når barnet veier 11 kg. Men noen som vet hvorfor? Er det pga

hmm. det har ikke jeg fått med meg... Vet den kan settes ett hakk bak men har bare trodd det var pga beinplassen.

Men om vi setter den bak er det vell ikke plass til noen i fremsete med oss.

Hvis det MÅ settes lenger bak pga sikkerheten, så må vi ha det i midten. Men det står altså det i bruksanvisningen. Så det er det jeg håper noen kan svare på, om det er pga sikkerhet eller komfort (benplassen).

http://www.akta.se/upload/pdf/manualer/Cosmic_Comfort_norsk.pdf

det står her på side 12 at det er for å gi mer beinplass til barnet

Jeg klarer ikke få opp siden, men takk! [:)]

Det er linket til bruksanvisningen som ligger på acta.se sine sider.
finner ikke det du snakker om med 11 kilo i brukanvinsngen...

Det er linket til bruksanvisningen som ligger på acta.se sine sider.
finner ikke det du snakker om med 11 kilo i brukanvinsngen...

Men det står det i den bruksanvisningen som fulgte med setet da vi kjøpte det. Men nå ser jeg faktisk at det står at det er for å gi bedre plass. (må lære meg å lese bedre...[&:]) Men det står altså der at det er fra barnet er ca 11 kg.

Back
Topp