Splitting og UL

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg var i dag til UL pga brun utflod og menssmerter. Oppdaget det i går til min store sorg, og var egentlig der bare for å få bekreftet at jeg hadde mistet igjen. I det bildet kom opp på skjermen utbrøt jeg "det er tomt igjen" mens tårene rant. Men brått dukket et lite, pulserende foster opp i det sorte tomrommet. Det er det mest overraskende og herlige jeg har opplevd dette tunge og slitsomme året!

Jeg må bare si at dersom man har tvil er det virkelig verdt å få sjekket det!

Så herlig :-)

Jeg oppdaget nettopp spotting og håper virkelig det er liv likevel! Skal på ul på lørdag

Så glad jeg ble på dine vegne :) Godt du fikk sjekket fort og kan puste lettet ut :)

Så bra!! :)

Føler meg nok ikke trygg på en stund enda, men det er i hvert fall ikke BO som sist :)

Så utrolig fint! :) <3 Når hjertet slår så har nok den lille spiren det fint, håper dette går bra helt til termin. :)

(Jeg ble utrolig nysgjerrig på hva "splitting" på UL var for noe, har aldri vært på UL før og tenkte: "Jøss, det har jeg aldri hørt om." :p)

Åh så bra det går bra med lille spire ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Bra det er gode nyheter:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Splitting kunne vært så mangt ja, men det høres ikke ut som en behagelig ting :D

Jeg må vel bare finne roen nå, men det vil nok ta sin tid.

Hehe splitting, jeg lurte også på hva dette kunne være :p

Så kjekt at du fikk se den lille spiren din :)
Når hjertet slår så reduseres faren for spontanabort drastisk, så han/hun har nok klort seg godt fast og er fast betemt for å bli boende i noen månder til :D

Back
Topp