Spleisevenner Charms! Blir sendt i morgen!!!

Jeg prøvde å sende deg en PM jeg, men får ikke opp den boksen jeg skal
skrive i (Dataen min fungerer ikke helt som den skal i kveld) Men nå kom
jeg inn på DnB Nor sine sider og jeg har nå betalt for meg[8D]
 
ORIGINAL: elisa26

1. Jente_88
2. Sikam : vanskelig spm! men som sagt så elsker jeg alle de med farger enklere for meg å si hvilke charms som ikke er såå "viktige", siden jeg synes det var så MANGE flotte charms. så de som ikke er favorittene er: gullkatten, gitaren, løven, den delte solen og den det står Bdby på.
3. Millamy
4. Ole brummm jeg er interesert i alle jeg[:D]
5. ThisIsanfield Julestrømpe eller juleslede[:)]
6. Elisenmin Ønsker veldig den grønne firrkløveren, og den med de soppene på.
Ellers  sier jeg ja takk til alle sammen[;)]
7. [Monl]
8. annelis
9.Biramar Da blir det motsatt an Sikam her da...Jeg er "minst" interesert i de med farger..men bambi og teletubbie vil jeg ha[:)]
10.AnneEmilie jordbær og sopper

Eli Ann  Samme som sikam [;)]
elisa26: rådyr hvit og blå, juleslede,gitar, løve,blomsterpotte med blomst, mus,sopp, teletubbis,tåteflaske,båt jordbær,katt,alt annet jeg kan få med på en 1/2 plass[:D]
 
ORIGINAL: elisa26

1. Jente_88
2. Sikam : vanskelig spm! men som sagt så elsker jeg alle de med farger enklere for meg å si hvilke charms som ikke er såå "viktige", siden jeg synes det var så MANGE flotte charms. så de som ikke er favorittene er: gullkatten, gitaren, løven, den delte solen og den det står Bdby på.
3. Millamy
4. Ole brummm jeg er interesert i alle jeg
5. ThisIsanfield Julestrømpe eller juleslede
6. Elisenmin Ønsker veldig den grønne firrkløveren, og den med de soppene på.
Ellers sier jeg ja takk til alle sammen
7. [Monl] - ønsker alt, men vil ikke ha så mange av teletubbiene og hello kitty
8. annelis
9.Biramar Da blir det motsatt an Sikam her da...Jeg er "minst" interesert i de med farger..men bambi og teletubbie vil jeg ha
10.AnneEmilie jordbær og sopper

Eli Ann Samme som sikam
elisa26: rådyr hvit og blå, juleslede,gitar, løve,blomsterpotte med blomst, mus,sopp, teletubbis,tåteflaske,båt jordbær,katt,alt annet jeg kan få med på en 1/2 plass
 
Da var det kommet en pakke til meg [:D]
Men var kommet til feil adresse, så de skulle sende den hit [:D][:D]
(var ifra utlandet [;)])
 
Er det ikke kommet inn penger fra meg enda? Merket jo med Nick...
 
HVor mange charms blir det på hver ca????

Så svaret litt høyere oppe...
 
ORIGINAL: supernint

Er det ikke kommet inn penger fra meg enda? Merket jo med Nick...

var inne på nettbanken i dag og det sto ingen med nick... men skal gå igjennom alle som har betalt i morgen [;)]
Men det er fortsatt 4 som ikke har betalt! Gjør dette fortest mulig !
 
ORIGINAL: jente_88

ORIGINAL: supernint

Er det ikke kommet inn penger fra meg enda? Merket jo med Nick...

var inne på nettbanken i dag og det sto ingen med nick... men skal gå igjennom alle som har betalt i morgen [;)]
Men det er fortsatt 4 som ikke har betalt! Gjør dette fortest mulig !



Jeg overførte pengene til deg på fredagsmorgen.
 
1. Jente_88
2. Sikam : vanskelig spm! men som sagt så elsker jeg alle de med farger enklere for meg å si hvilke charms som ikke er såå "viktige", siden jeg synes det var så MANGE flotte charms. så de som ikke er favorittene er: gullkatten, gitaren, løven, den delte solen og den det står Bdby på.
3. Millamy Jeg tar alt jeg...
4. Ole brummm jeg er interesert i alle jeg
5. ThisIsanfield Julestrømpe eller juleslede
6. Elisenmin Ønsker veldig den grønne firrkløveren, og den med de soppene på.
Ellers sier jeg ja takk til alle sammen
7. [Monl] - ønsker alt, men vil ikke ha så mange av teletubbiene og hello kitty
8. annelis
9.Biramar Da blir det motsatt an Sikam her da...Jeg er "minst" interesert i de med farger..men bambi og teletubbie vil jeg ha
10.AnneEmilie jordbær og sopper

Eli Ann Samme som sikam
elisa26: rådyr hvit og blå, juleslede,gitar, løve,blomsterpotte med blomst, mus,sopp, teletubbis,tåteflaske,båt jordbær,katt,alt annet jeg kan få med på en 1/2 plass
 
ORIGINAL: nica85

ORIGINAL: millamy

1. Jente_88
2. Sikam : vanskelig spm! men som sagt så elsker jeg alle de med farger enklere for meg å si hvilke charms som ikke er såå "viktige", siden jeg synes det var så MANGE flotte charms. så de som ikke er favorittene er: gullkatten, gitaren, løven, den delte solen og den det står Bdby på.
3. Millamy Jeg tar alt jeg...
4. Ole brummm jeg er interesert i alle jeg
5. ThisIsanfield Julestrømpe eller juleslede
6. Elisenmin Ønsker veldig den grønne firrkløveren, og den med de soppene på.
Ellers sier jeg ja takk til alle sammen
7. [Monl] - ønsker alt, men vil ikke ha så mange av teletubbiene og hello kitty
8. annelis
9.Biramar Da blir det motsatt an Sikam her da...Jeg er "minst" interesert i de med farger..men bambi og teletubbie vil jeg ha
10.AnneEmilie jordbær og sopper

Eli Ann Samme som sikam
elisa26: rådyr hvit og blå, juleslede,gitar, løve,blomsterpotte med blomst, mus,sopp, teletubbis,tåteflaske,båt jordbær,katt,alt annet jeg kan få med på en 1/2 plass


Det står jo BABY [;)]

 
joda, regnet med at det var det det skulle forestille [:D] men det var en merkelig a, ser jo akkurat ut som en d [8D]
 
Har du fått inn penger?? Hvis du ikke har fått inn fra meg så si i fra, så skal jeg sjekke opp i nettbanken min senere i dag. Nå skal jeg på helsekontroll på skolen med eldstemann
 
Men du.
Du har ikke satt [:D] bak navnet mitt.
Jeg har betalt altså[;)]
 
ORIGINAL: Elisenmin

Men du.
Du har ikke satt [:D] bak navnet mitt.
Jeg har betalt altså[;)]


Du har fått adr min???
 
Herregud.... [:D][:D][:D][:D][:D] Trodde jeg hadde betalt, men hadde visst 7 kr på kontoen min, så den har jo selvsagt ikke gått i gjennom.. *fnis* [8|]

Betaler fra gubben sin konto når han kommer hjem! Herlighet... Unnskyld.. [8|] hihihii....
 
ORIGINAL: Eli Ann

Herregud.... [:D][:D][:D][:D][:D] Trodde jeg hadde betalt, men hadde visst 7 kr på kontoen min, så den har jo selvsagt ikke gått i gjennom.. *fnis* [8|]

Betaler fra gubben sin konto når han kommer hjem! Herlighet... Unnskyld.. [8|] hihihii....


hehe [8D] Det går bra det vettu [;)]
 

 
oiii... for en pakke [:D]
 
si ifra om du trenger hjelp til å sortere de da [:)]
 
ORIGINAL: |Sola mi|



oiii... for en pakke [:D]

si ifra om du trenger hjelp til å sortere de da [:)]


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP [:D]
 
Back
Topp