S spentoghåper Elsker forumet 2 Feb 2011 #21 ORIGINAL: spentoghåper Vil bare si: at jeg er missunnelig!!![:D][8D] ååå!!kom på besøk!!du å Peder kain bo te oss[;)] bror minj bur i Oslo og, så det e ein plan å ta seig ein tur iløpet tå vår'n[:D]
ORIGINAL: spentoghåper Vil bare si: at jeg er missunnelig!!![:D][8D] ååå!!kom på besøk!!du å Peder kain bo te oss[;)] bror minj bur i Oslo og, så det e ein plan å ta seig ein tur iløpet tå vår'n[:D]
H Hello_Cupcake Elsker forumet 2 Feb 2011 #22 ORIGINAL: MariaKA for nå får jeg ikke prestasjonsangst ... hehe Det trenger du ikke å ha, du er jo kjempeflink [:D] Gosj det har blitt mye godt den siste uken. Tror jeg må begynne et sunt og bedre liv fra neste mandag.
ORIGINAL: MariaKA for nå får jeg ikke prestasjonsangst ... hehe Det trenger du ikke å ha, du er jo kjempeflink [:D] Gosj det har blitt mye godt den siste uken. Tror jeg må begynne et sunt og bedre liv fra neste mandag.
Frøken Raggsokk Forelsket i forumet 2 Feb 2011 #23 Hvilken dag var dette? Mulig å slenge seg på? [:D] Kan eventuelt ta med litt eggerøre [;)]