Spising og lyder

Trappetrollet

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Flere som har babyer som bråker mye?

Vesla prater og grynter og kommer med gledes"knurr" under hele spiseseansen, og det er litt pinlig å amme med fremmede rundt noen ganger, pga. det :p er komisk å høre på! Veldig søt da ❤️
 
Flere som har babyer som bråker mye?

Vesla prater og grynter og kommer med gledes"knurr" under hele spiseseansen, og det er litt pinlig å amme med fremmede rundt noen ganger, pga. det :p er komisk å høre på! Veldig søt da ❤️
Haha ikke her nei, men nå så jeg for meg slike lyder som kattunger kommer med når de får god mat som de vil ha alene :D
 
Haha ikke her nei, men nå så jeg for meg slike lyder som kattunger kommer med når de får god mat som de vil ha alene :D

Haha ja, det er litt sånn! :D At hun har tid til å snakke er et under... Hun tar aldri pauser når hun spiser, slik vi fikk beskjed om at babyer ofte gjør. Spises i ett, og snakkes samtidig. Utrolig at hun ikke drukner :p
 
Lille pøbel bråker mye når han spiser. Smatter og lager godlyder. Ble helt overrasket på barseltreff når alle de andre var helt stille:eek:
 
Masse kose lyder som kommer ja og veldig ofte han trøkker i tillegg og så braker det i bleia
 
Back
Topp