Spising og grising..

Mamamia.

Elsker forumet
Emilian begynner å bli en skikkelig sjefete liten tass her nå, og den siste uka har han funnet ut at han SKAL spise selv! jeg holder på å bli gaaal.. trodde jeg hadde tålmodighet jeg, men den er borte gitt!! han griser å styrer og kaster maten og spytter ut og bare styrer! 90 % mat på meg, gulvet, bordet osv. og 10% i sin egen munn! hurra! æsj altså!!
Flere som har sånne tull unger?

Sånn er snuppa her og når det gjelder å spise brødskive! Klemmer maten i hånda så det tyter ut mellom fingrene, deilig og grisete![8D]
Middagen derimot![:D] Vi gir henne biter av mat på en liten gaffel, og det går rett inn i munnen!!!![;)] Hun kniper igjen munnen om vi prøver å gi henne mat, og åpner på vidt gap når hun får holde gaffelen selv![8D]

litt morro dennetråden kom idag, hehe. Ella spiser maten sin selv, om det er brødskive eller middag. Hu ser jo ikke ut, med mat i hele trynet[8D] idag spiste hu spagetti og kjøttsaus. Hu var fin og orange, men alt av maten var fremdeles i magen. Litt igjen på tallerknen. Da finner hu ut at hu er mett, så hu kaster talerknen i gulvet, den knuser og mat ligger på gulvet[8D] ellers erhu veldig flink[:)]

samma her å! men han vil ikke ha pålegg på, ser ut som han ikke liker å bli klissete, bare kaster brødskiva rett i gulvet om det er noe kliss på! middag er det eneste jeg får lov å gi han nå for tia! hvor lenge holder de på sånn tro? når blir de "flinke" å spise selv??

Off, får HELDIGVIS enda gitt han maten selv, men blir jo søl når han gnikker seg i fjeset da. Kavring blir derimot mye søl, iallefall om det er prim på.

hehe! kom litt brått på meg dette da shø. hadde ikke rukket å tenke på at han skal spise selv engang før han satte igang liksom! spagetti er uaktuelt, han bare rynker på nesa å graver maten ut av munnen sin å skviser alt det utover. (middagen skal helst være helt klompfri for å unngå at dette sjer) har bada hver kveld siden dette starta vi. han har jo til og med mat inni ørene av og til!!

ja har alt vasket håret te snuppa tre ganger idag, først bringebær syltetøy , så grøt i hele håret, ørene å bak te nakken, så d samme me middagen[8D] jaja di må jo lære di å[;)]

ORIGINAL: Hønepøne09

Off, får HELDIGVIS enda gitt han maten selv, men blir jo søl når han gnikker seg i fjeset da. Kavring blir derimot mye søl, iallefall om det er prim på.

Precis samma som här!

jaaaaaaaaaaaa!!! å jeg klikker snart!! hun skal BARE spise selv, og vil ikke ha noe med skje!!!!!! [:@]

Her kan ikke maten komme fort nok inn i munn her, så foreløpig får jeg gi snuppa maten [8D] Den gnis riktig nok utover, men blir liksom ikke det samme [:)]

Back
Topp