Spising for kvelden

tingeling1

Forumet er livet
Tuva spiser og spiser på kveldene... Hun henger gjerne ved puppen i flere timer. Jeg har lest at mange barn må spise en del for å kunne sove noen timer om natta, men er det meningen de skal spise i timesvis???? Hun sover max 6 timer etter det... Er det flere juni-babyer som er sånn??

jeg har i det siste bevisst ammet henne mer om kvelden..
å inatt sov hun fra 22.30 - 06.30[:D][:D]
kan vel bare drømme om en sånn natt en gang til[8|]
man kan jo håpe da[:)]

Joda, sånn er det her også. Marylin sover lengre om hun får hyppigere pupp på kvelden. Spiser seg opp til natta liksom... Men noen ganger er hun så trøtt at hun bare sovner fra helle puppestyret, og da er det ingen vist å vekke henne igjen for å gi mer mat. Har uansett sjelden mer en to ammeøkter i løpet av natta...

ORIGINAL: tingeling1

Tuva spiser og spiser på kveldene... Hun henger gjerne ved puppen i flere timer. Jeg har lest at mange barn må spise en del for å kunne sove noen timer om natta, men er det meningen de skal spise i timesvis???? Hun sover max 6 timer etter det... Er det flere juni-babyer som er sånn??

Sånn er Amalie å... Hun kan da sove 6 timer på natta, eller 9 timer, det vet en ikke påforhånd. Det har hendt jeg har vært riktig uheldig å A kun hr sovet 4 timer...

Back
Topp