Spisestol

jealie26

Gift med forumet
Har dere kjøpt/tatt i bruk tripp trapp stol enda? Tenkte dra å kjøpe det i dag jeg, hun satt jo fint i det hver dag i syden...

Tiril får tripp trapp stol til jul. Bruker vippestolen enn så lenge, og det går veldig greit. Har prøvd tripp trapp stol hjemme hos mamma, og det gikk også veldig bra. Så gleder meg til vi får vår egen! [:D]
Må nok pakkes opp litt tidligere, så den kan brukes under julemiddagen! [;)]

Vi bruker vippestol og en sånn stol man henger på bordet[8D]
Kommer ikke til å kjøpe tripp trapp enda, kanskje vi får det til jul ?[:D]

Lillemor får tripptrapp til jul [:)]
De er på tilbud på Barnas Hus nå, jealie25 - hvis du ikke har kjøpt enda?

ORIGINAL: Trin

Lillemor får tripptrapp til jul [:)]
De er på tilbud på Barnas Hus nå, jealie25 - hvis du ikke har kjøpt enda?

Ja,jeg så det i dag=) så blir nok den stolen der=)

Oliver får tripp trapp stol til jul! [:D] Og som Godemine sier, så må den nok pakkes opp litt før de andre gavene så vi får brukt den under julemiddagen! [:D] Gleder meg sånn til julaften! [:)]

Er også tilbud på Babyshop nå, samme som Barnashus.

ORIGINAL: MammantilKevin

Her får vi stol til jul[:)]

av farmor og farfar [;)]
Vi får antakeligvis Tripp-trapp eller Kiddo.
Nå bruker vi en sånn som henger på bordet.

Vi "fikk" høystol til jul! Den er åpnet (med tillatelse), og brukes flittig, sammen med en sånn stol som henges på bordet! Vippestolene er jo nesten litt skummel nå når han er så aktiv...

Mamma og pappa skal ta med tripp-trapp stol nedover til oss i jula, så da blir det vi begynner å bruke den med en gang tror jeg [:)] Både jeg og søskene mine har brukt den da vi var små, så her går det i arv [;)]

Vi er blitt lovet tripp trapp stol av farmora her til ungene.
HT fikk sin da han var fire måneder og satt som et fjell i den,
men lille snupp er jo ikke i nærheten å sitte ennå,
så det kunne tenkes at de ikke tar den med oppover i jula...
Vi får se...[:D]

Vippestolen har vi gjemt for lenge siden!Vi har ikke tripp trapp stol,men den gammle typen som du kan legge ned sånn at det blir et bord forran!(litt vanskelig å forklare)Jeg syns den er genial![:)]

ORIGINAL: fiolen

Ja, her brukes stolen hver dag. Har vel brukt den fra han var 6 mnd tror jeg:)

Kristoffer bruker MIN sin stol[:D] Har kjøpt ny bøyle og slikt babysete til ham. Jeg er så stolt over at han bruker min!!

Back
Topp