Kvikklunsjen
Forelsket i forumet
Hei! Jenta mi har i en periode hatt brystvegring. Første gangen gikk det over etter noen uker og jeg kunne puste lettet ut og heldigvis fortsette å amme. Nå har det startet igjen og det er ekstremt frustrerende! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å gå over til mme og få en litt lettere hverdag. Men det skulle vise seg vanskelig det også. Hun tar flaske, men hun er like lite interessert i å spise seg mett fra den som fra pupp.. Spiser litt og så skal hun ikke mer..... Får aldri spist seg skikkelig mett, noe som gjør dagene veldig uforutsigbare for meg. Jeg vet aldri når hun er sulten og vil spise igjen. Feks å spise utenfor hjemmet er helt håpløst omtrent. Hvis jeg ikke har en seng og et mørkt rom jeg kan låne så spiser hun ikke.. Flaske er litt bedre da, men spiser likevel ikke så mye..
Hun legger på seg og er blid og fornøyd heldigvis, så er ikke bekymret for det. Men det er så frustrerende at hun ikke kan spise seg skikkelig mett når hun er sulten.. Blir så mye tull med matingen og det tar ekstremt lang tid!
Hun er 3,5 mnd.
Noen med erfaringer? Ringte helsestasjonen i dag, men helsesøsteren min er syk hele uken..
Hun legger på seg og er blid og fornøyd heldigvis, så er ikke bekymret for det. Men det er så frustrerende at hun ikke kan spise seg skikkelig mett når hun er sulten.. Blir så mye tull med matingen og det tar ekstremt lang tid!
Hun er 3,5 mnd.
Noen med erfaringer? Ringte helsestasjonen i dag, men helsesøsteren min er syk hele uken..