Kvikklunsjen
Forelsket i forumet
Hvor mye spiser deres små om dagen? Jenta mi spiser så veldig lite syns jeg. Helsestasjonen sier alt er ok, for hun er blid og fornøyd og har våte bleier. På dagtid går det greit, men på kvelden drikker hun maks 50ml.. Jeg vet hun er sulten, men nekter likevel.. Tidligere spiste hun en skål med grøt til kvelds, nå nekter hun fullstendig. Ikke frukt eller grønnsaker heller. Låser munnen igjen omtrent..
Hun er fornøyd og sover bra. Når hun spiser lite på kvelden er hun oppe en gang ila natten og spiser. Når jeg en sjelden gang får i henne rikelig med mat på kvelden sover hun 12 timer i strekk.
Det høres jo ut som at alt er greit ut fra beskrivelsen min, men hvert måltid er en kamp.. Spesielt om kvelden..
Flere som har småspiste barn?
Hun er fornøyd og sover bra. Når hun spiser lite på kvelden er hun oppe en gang ila natten og spiser. Når jeg en sjelden gang får i henne rikelig med mat på kvelden sover hun 12 timer i strekk.
Det høres jo ut som at alt er greit ut fra beskrivelsen min, men hvert måltid er en kamp.. Spesielt om kvelden..
Flere som har småspiste barn?