Spiser på hender/fingre

Her putter hun hele hånda inn i munnen... Så langt ned i halsen at hun brekker seg!! :-S håper hun snart slutter med det :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jørgen brekker seg også, stikker to fingre inn akkurat som når man skal spy og brekker seg. Nå har han begynt å finne tommelen.....

Februar-14 mamma <3

Her lager den lille karen sugemerke på seg selv, på underarmen, synes det er litt komisk :) Vil ikke ta smokk...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jørgen brekker seg også, stikker to fingre inn akkurat som når man skal spy og brekker seg. Nå har han begynt å finne tommelen.....

Februar-14 mamma <3

Ha ha! For noen babyer :-D håper hun finner tommelen snart her og! Høres ut som om noe sitter fast i halsen når hun brekker seg. Fikk helt panikk første gang hun gjorde det :-/

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

I dag oppdaget jeg at jørgen har fått en tann! Kanskje ikke bare utforsking som har vært grunn til at han har holdt på å gnage sund hendene sine :p

Februar-14 mamma <3

I dag oppdaget jeg at jørgen har fått en tann! Kanskje ikke bare utforsking som har vært grunn til at han har holdt på å gnage sund hendene sine :p

Februar-14 mamma <3
Ojoj! Hvor henne? :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Fortann nede :) den venstre av de framste :)

Februar-14 mamma <3

Så gøy! Har du ikke merket noe under amming? :p

Lillegutt 5/3-14 <3
Nei :) merket det i dag da han stakk fingern min inn i munnen sin, var skarp kant der :p han har vært en del surkete den her uka og sovet lite på dagtid, trodde det var fordi vi var hos mamma og dem, men nå tror jeg kanskje det er tanna som har plaga han.

Februar-14 mamma <3

Her gnages det på alt! Hun er surkete og sover lite på dagtid. Har gått til innkjøp av dentinox.

Her har hun fått skikkelig teknikk med fingern på nesa og tommelen i munnen;)
Kjøpte bæresele idag, og stroppen ble gjennomvåt med en gang for at hun sutter på den. Prøvde å legge en gulpeklut mellom, men det gikk rett gjennom:)

Vedlegg

• 1402774798473.jpg
    1402774798473.jpg
    33,9 KB · Visninger: 16
I dag har vi bytta smekke fire ganger. De var klissvåte. Hehe! Måtte bytte body tre ganger da det hadde trekt igjennom. Hehe!

Back
Topp