Spiser og spiser....

Bammi

Elsker forumet
Både i går, i natt og i dag har Mia spist og spist. Jeg har endelig blitt litt bedre av sårheten på vortene, men nå er jeg snart like ille som jeg va[&:]r. Hun kan da ikke ha økedag som går over flere døgn[8|]? Har ikke opplevd det med de andre 3 barna, ikke som jeg kan huske ihvertfall.

Lillemor var sånn helt til vi begynte med grøt når hun var 6 mnd syntes jeg... Skulle spise hver 2 time.... Heldigvis ikke fullt så ofte om natten, men likevel... Jeg var skikkelig sår de første mnd.... Er forresten sår nå også! Håper det går over snart!!!!

Kan jo være at hun nyter nærheten også, ikke bare maten? Kanskje hun er en skikkelig kosejente?

Hun elsker nærhet. Må gå å bære på henne en del, eller sitte med henne på armen. MEN da søker hun ikke etter puppen. Det gjør hun nå - hele tiden.

Samme her-hun vil helst henge i puppen hele tiden[&:] ikkje lenge før det dras frem en smokk her tror eg-men vil helst vente en ukes tid[:)] Har hatt sånn brystspreng og siden hun henger i puppen og tar små super hele dagen-blir ikkje tømt på den måten[;)]

Back
Topp