spiser og spiser men blir ikke mett?

  • Liker
Reactions: BMC
Jeg hadde det sånn for noen uker siden... Men nå er det heller omvendt. Når jeg endelig har fått laget ferdig maten, så er det to bit så er jeg stappmett. :( Så det er bare å nyte det. å kose deg med maten mens du kan :p:p
 
Før menstrasjon fikk jeg alltid det slik! Spiste og spiste, og var kronisk skrubbsulten :) Er nok hormonene som spiller inn.. Har ikke hatt det slik i graviditeten da :)
 
Kan jeg få tilbake mettheten min ?! Spist 3 ganger alt idag ! Og sulter ! Spiser 1-2 ganger om dagen Før !
Mye bedre å være konstant mett, enn sulten..

Hvordan går det med deg nå btw? Håper det blir riktig sitert denne gangen XD
 
Misunner egentlig dere som spiser jeg da.. Her må jeg omtrent ha på alarm for å huske å spise, og spiser ikke stort når jeg først spiser..
 
Ja, gjør det. Langtifra så mye som jeg burde.. Små måltider, og få..

Har hørt det bare bra:). Og husker mitt beste tips ved slanking og ellers med kostholdtips var nettopp dette:). Ei ernæringsfysiolog sa til meg at man skal spise lite og ofte. Hun sa det helst ikke skulle gå mindre enn 2 t mellom hver gang og ikke mer enn 4 t :). Fin regel:)
 
Åh må bare klage litt.. står opp for 3 gang for å spise igjen og blir aldri nett igjen uhu :( for no dritt:(
 
Åh må bare klage litt.. står opp for 3 gang for å spise igjen og blir aldri nett igjen uhu :( for no dritt:(
Jeg måtte også opp å spise inatt. Sulten igjen nå :p har du prøvd å spise mat som holder deg mett lenge? Haveegrøt ol? Leste foresten for en stund siden at suppe (!!) var det som holdt på metthetsfølelsen lengst :)
 
Jeg måtte også opp å spise inatt. Sulten igjen nå :p har du prøvd å spise mat som holder deg mett lenge? Haveegrøt ol? Leste foresten for en stund siden at suppe (!!) var det som holdt på metthetsfølelsen lengst :)

Ja.. jeg føler jeg har prøvd alt.. spiste cottage cheese engang i natt, funket ikke. Spiste nutrilett i tillegg, funket ikke. Brød metter jo vanligvis mye, spiste 3 stk halv 5 funket ikke. Sorry uff er i skikkelig dårlig humør igjen nå oga det her.. men takk for at du prøver<3. Nå har jeg vært konstant sulten fra i går kveld:.(. Ikke sovet pga for sulten:(.

Og det som er så rart at når jeg spiser og prøver så godt som jeg kan så blir jeg liksom skikkelig mett-sulten! :.(. Halve kroppen er liksom mett, fra munnen og ned til midten av brystet og fra derfra og ned til bekkenet går liksom sulten aldri over:.(. Åh og jeg som trodde jeg var ferdig med det her.. blir helt motløs..

Mrn takk for at du bryr deg og prøver <3 <3..
 
Jeg blir aldri mett jeg heller, men jeg må bare ignorere sultfølelsen. Vet jo at kroppen har fått den maten den trenger, og jeg bør heltst ikke legge på meg noe særlig pga overvekt fra før. Slitsomt å gå rundt å være sulten hele tiden da..
 
Back
Topp